ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

ساقی حاجی پور بازیگر جوان عرصه هنر که به تازگی به عنوان چهره معرفی شده است سابقه حضور در تئاتر را دارد و در چندین نمایش هنرنمایی کرده است با سریال سایه بان به تلویزیون معرفی شد و این روزها در مجموعه هم گناه برادران کیایی در نقش هدیه دختر خانواده خانلری و در مقابل مهدی پاکدل هنرنمایی می کند.

ساقی حاجی پور, بازیگر سینما و تلویزیون در ۲۶ مهر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمده است. وی کار هنری را از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال سایه‌ بان به کارگردانی برادران محمودی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شده است.

ساقی حاجی پور در سریال سایه بان در کنار بازیگران مطرحی از جمله امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند و کامران تفتی به هنرنمایی پرداخته بود.

موضوع داستان سریال هم گناه

هم‌گناه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌ شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است و روایت گر داستان خانواده صبوری خانواده‌ ای بزرگ و قدیمی است که سال‌ هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌ کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌ کند.

ساقی حاجی پور در این سریال نقش هدیه خواهر حمید و برادر زاده رحمان و دختر خانواده ی خانلری را بازی می‌ کند و در این سریال ستاره های هم چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق ، مارال بنی آدم ، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، بازی می کند و با معرفی ساقی حاجی پور و فرانک کلانتر و هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.

عکس های ساقی حاجی پور

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا