سریال ترکی گودال چند قسمت است؟ همراه با اسامی بازیگران

سریال ترکی گودال Cukur یکی از محبوب ترین درام های ترکی ۲۰۱۷ است. این درام اکشن و جنایی مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داده است. شبکه نمایش دهنده این سریال Show TV می باشد. سریال گودال ( به ترکی چوقور – به انگلیسی The Pit ) توسط کمپانی Ay Yapim ساخته شده است. تیم کارگردانی آن را Sinan Ozturk و Ozgur Sevimli تشکیل داد. نویسندگی این اثر با Gokhan Horzum بود. سریال گودال، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه GEM SERIES به صورت دوبله فارسی پخش می شود که در ۹۳ قسمت (۳ فصل) تولید شده است.

سریال ترکی گودال

خلاصه داستان سریال ترکی گودال Cukur

Kocovali یک خاندان جنایتکار و قدرتمند در منطقه Cukur استانبول هستند. ادریس کوکوالی بزرگ خانواده است. او برای محافظت ازا ین خانواده هر کاری می کند. ادریس چهار پسر دارد. کومالی، قهرمان، سلیم و یاماک. کومالی پسر ارشد خانواده در زندان است. قهرمان پسر دوم ادریس به جای برادرش فعالیت ها را رهبری می کند. سلیم که سومین فرزند خاندان است خیلی خوب در زمینه شغل خانوادگی عمل نمی کند. یاماک که پسر کوجک خانواده است علاقه ای به شغل خانوادگی ندارد. او زندگی کاملا متفاوتی را دنبال می کند.

با ورود Vartolu که رقیب حریص و قدرتمند خاندان کوکوالی ست، مواد مخدر به منطقه می رسد. ادریس کوکوالی پیشنهاد وارتلو را برای پخش مواد مخدر در منطقه نمی پذیرد. با مخالفت خاندان کوکوالی افراد وارتلو قهرمان کوکوالی را می کشند. ادریس پس از مرگ پسرش به شدت می شکند. حال کسی نیست تا انتقام را بگیرد. قهرمان کشته شده است و سلیم قادر به گرفتن انتقام نیست. از طرفی برادر بزرگ هم در زندان است. یاماک تنها کسی ست که برای خانواده مانده است تا انتقام بگیرد. تا خانواده را روی پا کند. اما او می خواهد دور از خانواده باشد. او با دختری به نام Sena می خواهد زندگی آرامی داشته باشد. اما این امکان ندارد. صبح عروسیش، یاماک مادرش را می بیند. از داستان اتفاقات Cukur آگاه می شود. پس تصمیم می گیرد به محله خود باز گردد. او سنا را رها می کند. یاماک با رها کردن سنا به چرخه جنایت و خشونت خانواده باز می گردد.

داستان جنایت، خیانت و انتقام در کنار عشق روایت Cukur است. این مجموعه زیبا را حتما تماشا کنید.

سریال ترکی گودال

بازیگران سریال ترکی گودال Cukur

Aras Bulut Iynemli as Yamac Kocovali آراس بولوت اینملی در نقش یاماک

Dilan Cicek Deniz as Sena دیلان چیچک دنیز در نقش سنا

Ercan Kesal as Idris Kocovali ارکان کسال در نقش ادریس کوکوالی

Perihan Savas as Sultan Kocovali پریهان ساواش در نقش سلطان کوکوالی

Mustafa Ustundag as Kahraman Kocovali مصطفی اوستونداگ در نقش قهرمان کوکوالی

Oner Erkan as Selim Kocovali اونر ارکان در نقش سلیم کوکوالی

Erkan Kolcak Kostendil as Vartolu ارکان کولچاک کوستندیل در نقش وارتلو

Riza Kocaoglu as Alico رضا کوجااوغلو در نقش آلیکو

Nebil Sayin as Muhittin نبیل سایین در نقش مویتین

Kubilay Aka as Celasun

Cahit Berkay

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا