تفریحات کیش و هتلهای استانبول که باید بشناسید

اسکله تفریحی کیش

ممکن است این یک پارک نباشد ، اما تمام انتظاراتی را که از یک پارک دارید برآورده می کند. اسکله تفریحی کیش یکی از مکانهای شلوغ جزیره است و بیشتر مردم برای پیاده روی ، عکس گرفتن ، دیدن افق دریا و طلوع خورشید در سواحل شرقی به اینجا می آیند.

شب های اسکله نیز بسیار زیبا هستند و می توانند خاطره ای بی نظیر را برای شما رقم بزنند. فاصله از نقطه انتهایی اسکله تا ساحل ۴۴۰ متر است و این فاصله شما را در قلب خلیج فارس قرار می دهد.

تنوع تفریحات آبی در شهربازی کیش بسیار زیاد است. از پاراسیلینگ ، قایق های کف شیشه ای ، فلای بورد گرفته تا جت اسکی ، غواصی ، قایق های رکابی ، قایقرانی ، سه چرخه آب و ماهیگیری.

آدرس: انتهای بلوار دریا

پارک گوزن کیش

برای زنده ماندن از خاطره زیبای این پارک و گوزن های آن ، باید در مورد آن صحبت کنیم. پارک آهاوان در انتهای خیابان فردوسی واقع شده بود و گردشگران سوار قطاری شدند که آنها را از طریق پارک به راحتی عبور می داد. پوشش طبیعی درختان و گیاهان در پارک ، آن را به فضایی مناسب برای محافظت از موجودات زنده تبدیل کرده است.

تاریخ تأسیس این منطقه زیبا ۱۳۸۰ بوده است. مساحت پارک آهوان کیش ۲ هکتار و قفسهای موجود در آن حدود ۱۷ برای نگهداری و پرورش انواع حیوانات بوده است. این حیوانات شامل آهو ، شیر ، روباه ، میمون سنجاب ، اسب ، آهو ، شغال و چندین گونه پرنده استرالیایی بودند. تور کیش تخفیف خورده را از دست ندهید.

اما پارک آهوان چه اتفاقی افتاد؟ مجتمع خرید میکا جای او را گرفت و گوزن هایش که در یک نقطه به ۶۸۸ رسیده بود ، در جای دیگری سرگردان بودند. البته قرار بود پارک دیگری به عنوان محیطی جایگزین برای گوزن ها ساخته شود ، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ تصمیم عملی گرفته نشده است. البته مشخص نیست که آیا گوزن هایی را می توان آزادانه در این پارک پرسه زد و با حرکت و سرزندگی چشم هایشان را نوازش کرد یا خیر؟

اخرین حرف

یکی از مهمترین مواردی که در مورد پارکهای کیش باید در نظر گرفت ، متفاوت بودن هر محیط است ، بنابراین در هر پارک خاطره و معنای منحصر به فرد و متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

مهمترین نکته این است که تفریح در پارکهای کیش ، به استثنای دو یا سه پارک ، عملاً تفریح رایگان است و رفتن به آنجا به معنای ارزانتر شدن سفر شما خواهد بود. در آخر باید گفت که این پارک محیطی است که کودکان آن را دوست دارند ، بنابراین اگر به کیش سفر می کنید ، حتما کودکان را در این محیط سرگرمی کنید تا در مسیر مراکز خرید یا رستوران ها مزاحم آنها نشوید. و کافه ها کیش بوک و همراهانش منتظر شنیدن تجربیات شما هستند.

 

هتل چهار ستاره نووتل   Hotel Novotel Trabzon

این هتل بسیار لوکس و محبوب پیشنهاد بعدی ما برای اقامت شماست و از آن جائیکه در نزدیکی فرودگاه واقع شده ، دارای دسترسی مناسبی است . همچنین این هتل به بسیاری از مراکز خرید و تجاری شهر بسیار نزدیک است . این هتل نیز دارای امکانات متنوعی است که برخی از آن ها عبارتند از : استخر ، سالن بدنسازی ، پارکینگ رایگان و همین طور سرویس دهی مناسب و سطح بالا به مشتریان که روی هم رفته این مجموعه را به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل نموده است .

هتل بین المللی هیلتون  Hilton Garden Inn Trabzon

بر اساس مطلب سایت سفر باتو ، این هتل چهار ستاره و بسیار لوکس در واقع یک هتل زنجیره ای در استانبول است که در اغلب شهرهای بزرگ نمایندگی دارد . و حین اقامت در آن متوجه می شوید که این مجموعه در واقع چیزی از هتل های پنج ستاره کم ندارد . هتل هیلتون گاردن در امتداد سواحل ترابزون واقع شده و دسترسی راحتی به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی های آن دارد . این هتل نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلف نظیر استخر ، سالن بدنسازی ، اینترنت رایگان ، سرویس دهی سطح بالا و رستوران و ترانسفر است .

هزینه خوراک در شهر ترابزون

در شهر استانبول و تور استانبول زمینی  مانند دیگر شهر های کشور ترکیه شاهد تنوع بسیار بالا هستید . و نیازی به نگرانی نیست زیرا در هر گوشه از شهر با رستوران های با کیفیت که انواع غذاهای حلال را سرو می کنند ، روبرو خواهید شد . زیرا فرهنگ غذایی مردم ترکیه و ایران تقریبا به یکدیگر نزدیک بوده و ذائقه ما ایرانی ها با غذاهای ترکی همخوانی دارد . و حدودا صرف یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت بیست لیر آب می خورد که خیلی ارزان نخواهد بود . و برای صرف یک وعده غذای دو نفره می بایست حدود پنجاه لیر هزینه کنید .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا