خلاصه داستان قسمت ۶ سریال ترکی پناهم ده + عکس

خلاصه داستان قسمت ۶ سریال ترکی پناهم ده را در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران این سریال قرار داده ایم. همراه ما باشید. سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) محصول سال ۲۰۲۳ شبکه استار تی وی به کارگردانی «ندیم گوج» و نویسندگی «هدیه گلشاهین» و «نرگس اوتلو اوغلو آکوغلو» است. اسامی بازیگران این سریال عبارتند از؛ آسوده کالبک، جمره بایسل، اوراز کایگیلار اوغلو، نیلوفر آچیکالین، جیدا دوونجی، سوینچ اربولاک، کامیل گولر، سنای گورلر، سیلا کورکماز،  تامر لوونت، نیزام نامیدار، ادیپ سانر، سرا توکدمیر، آجلیا دورویم ییلهان.

قسمت ۶ سریال ترکی پناهم ده
قسمت ۶ سریال ترکی پناهم ده

قسمت ۶ سریال ترکی پناهم ده

اینجیلا با همکارش حرف میزنه و میگه که عاشق شده و باهم درد و دل میکنن. ناز با مته رفتن به خانه مته برای دیدن مادرش گلتن. اونجا ناز خودشیرینی میکنه و میگه از اون کیک ها که دوست داشتی واست آوردم ولی گلتن بهش محل نمیده و مته میره تا چیزی درست کنه و اونا باهم تنها میشن که ناز با حرفاش گلتن را هیستیریک میکنه و او شروع میکنه به نار را کتک زدن و موهاشو کسیدن و میگه تو مته را خوشبخت نمیکنی تو بدبختش میکنی! مته و خاله اش به اونجا میرن و گلتن را از ناز جدا میکنن که گلتن میگه این دختر مثل باباته تورو اذیت و ناراحت میکنه! اما مته حرفشو باور نمیکنه و از اونجا میرن. فخرنساء با بلژین رفتن به خانه پدر ناز و اونجا قرارداد ازدواجو میدن به فیلیس و او با دیدن قرارداد ازدواج جا میخورن و شروع میکنن باهمدیگه بحث کردن که پدر و پدربزرگ ناز به اونجا میرن و پدربزرگ ناز بهشون میگه این تصمیممو خود ناز باید بگیره فیلیس عصبی میشه. اینجیلا عمه اش بهش میگه خواستگار داری او ناراحت میشه و به خودش میگه باید هرچی سریعتر به مته بگم اون بالاخره منو میبینه و میفهمه بهتره زودتر خودم بگم بهش و یاد دعوتش میوفته دیشب که ازش خواسته بود بره اونجا و راهی میشه.

ناز وقتی میرسه خونه فیلیس بهش قرارداد ازدواجو نشون میده که باید امضاء کنه ناز ناراحت میشه. وبهش برمیخوره و با عصبانیت به طرف خانه مته راهی میشه. اینجیلا پیش مته رفته و او بهش میگه نه شماره میدی نه آدرسی چیزی دارم ازت آخه چجوری ارتباط بگیرم من؟ سپس بهش میگه من نامزد کردم و دیشبتم اشتباه کردم بهت گفتم که بیای ولی نمیتونی از دستت بدم و ازت میخوام بمونی پیشم و تو زندگیم باشی اینجیلا میگه یعنی چی؟ از نامزدت جدا میشی؟ او میگه نه اینجیلا بهم میریزه و باهاش دعوا میکنه و میگه تو چی فکر کردی؟ که من معشوقه ات بشم؟ و باهاش دعوا میکنه و میخواد بره که مته جلوشو میگیره و میگه اشتباه متوجه شدی آروم شو اول حرفامو بشنو بعد برو! نمیزارم بری! همان موقع تو بحثشون ناز پشت در مته را صدا میزنه با عصبانیت اینجیلا تو یه اتاق پنهان میشه و مته درو قفل میکنه. ناز میاد تو و میگه اون دختره اینجاست طولش دادی؟ و شروع میکنه به گشتن که اصرار میکنه باید این در که قفله باز بشه! وگرنه میشکونمش! در آخر مته درو باز میکنه که اینجیلا حسابی ترسیده و استرس داره و ناز شوکه میشه….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی پناهم ده + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا