زمان دقیق پخش و تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت ‌الله از شبکه آی فیلم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت ‌الله و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و به نویسندگی هادی مقدم ‌دوست و حمید نعمت ‌الله و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. همچنین این سریال تلویزیونی، از آی‌ فیلم ۲ برای بینندگان تلویزیونی در کشورهای فارسی ‌زبان همسایه پخش می ‌شود.

بد نیست بدانید سریال وضعیت سفید از سریال ‌های محبوب حمید نعمت ‌الله است که در سال ‌های ۱۳۸۷ شمسی تا ۱۳۹۰ شمسی ساخته شده است. از ویژگی های این سریال، عناصر خاطره انگیز دوران جنگ در زندگی مردم بود که هنرمندانه به صورت کاملا طبیعی و نوستالژیک در آورده شده بود.

فیلم ‌نامه این سریال را هادی مقدم ‌دوست و حمید نعمت‌ الله نوشته ‌اند:

با آغاز موشک ‌باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ شمسی، اعضای خانواده‌ ای پرجمعیت که تقریبا همه با هم قهرند و اختلاف دارند، به باغ پدری ‌شان در اطراف تهران پناه می ‌آورند و این تازه شروع ماجراهاست! آن‌ ها در طی این ماجراها در می ‌یابند که استعداد کمک و یاری به یکدیگر را دارند و… اما هسته ی مرکزی و نقش اول داستان نوجوانی به نام امیر است که اتفاقات جالبی برای وی می افتد و داستان های گوناگونی که بقیه ی اعضای خانواده با یکدیگر دارند به صورت موازی قصه را پیش می برد…

بازیگران سریال وضعیت سفید

یونس غزالی در نقش امیر ، ابوالفضل پورعرب ، عباس غزالی ، لیندا کیانی ، افسانه بایگان ، حمیرا ریاضی ، امیرحسین رستمی ، افسانه چهره ‌آزاد ، عزت‌ الله مهرآوران ، رابعه مدنی ، اسماعیل سلطانیان ، مونا احمدی ، سیما خضرابادی ، پوراندخت مهیمن و …

زمان پخش سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم

سریال وضعیت سفید قرار است از روز دوشنبه هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، هر روز ساعت ۲۰ به وقت تهران، ۲۱ به وقت کابل و ۲۱:۳۰ به وقت دوشنبه از کانال آی فیلم ۲ روی آنتن برود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا