معنی مدیر عامل در فرهنگ لغات ها (دهخدا،معین و ... ) + سایر منابع اطلاعاتی

لغت نامه دهخدا

مدیر عامل. [م ُ م ِ / م ُ رِ م ِ] (اِ مرکب) کسی که وظیفه ٔ کارگردانی و اداره ٔ مؤسسه ای به عهده ٔ اوست. که امور اجرائی بنگاه یا سازمان یا بنیادی را به عهده دارد و در برابر هیأت امناء مسئول است.

حل جدول

بالاترین مقام اجرایی یک شرکت که از سوی هیات مدیره عهده دار اداره کارهای اجرایی است

فرهنگ فارسی هوشیار

ورزیتار

پیشنهاد شما
جهت ثبت نظر و معنی پیشنهادی لطفا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو جدول یاب نشده اید ثبت نام کنید.
اشتراک گذاری
تصاویر