خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم mahkum به همراه تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم را برای علاقمندان به این سریال قرار داده ایم. برای خواندن این قسمت از سریال ما را همراهی کنید. سریال ترکی محکوم سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی توانسته خود را در دل بینندگان و منتقدین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند. پخش سریال ترکیه ای محکوم از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) از شبکه FOX آغاز شده است. سریال محکوم به صورت دوبله فارسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه mbc persia و تکرارش روز بعد ساعات ۰۹:۰۰ و ۱۶:۴۵ پخش می شود.

قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم

خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم

ساشا در خانه‌اش بسته های سم را که قبلاً با باریش خرید بودند تا در مواقع لزوم ازش استفاده کنند تا با همدیگه خودشان را بکشند باز می کند اما متوجه میشه که اون بسته ها خالیه ساشا تعجب میکنه و با ترس و استرس به طرف خانه باریش می رود. او محکم به در خانه اش می کوبد بوگه میخواد بره در را باز کنه که باریش ازش میخواد بهش اعتنایی نکنه و با هم دیگه نوشیدنیشان را بنوشند. بوگه از رفتارهای باریش کمی تعجب میکنه و شک میکنه سپس سریعاً به دم در میره و در را باز میکند. ساشا به داخل میاد و با دیدن باریش او را در آغوش می گیرد و با گریه بهش میگه قرار بود اون سم را با هم دیگه بخوریم بوگه از حرف های آنها متوجه قضیه می شود سپس شوکه میشه. همان موقع با بوگه تماس میگیرند و خبر می دهند که تومریس مرده حسابی جا میخوره و با گریه قضیه را به باریش میگه. در کلانتری فیرات را بازداشت می کنند دادستان کل با خبرنگار ها درباره دستگیری فیرات به جرم قتل خبر می دهد. دریا به بازداشتگاه پیش فیرات میره و بهش میگه خیالت راحت نازلی را به بکیر سپردم مدارکی را هم که با خودت آوردی برای بررسی فرستادم فیرات قبول میکنه و از ته دل خوشحال است که به زودی همه چیز برملا میشه و برای همیشه از زندان خلاص میشود. بوگه و باریش به خانه زاهد میرن زاهد با گریه خودش را ناراحت نشان می‌دهد و میگه تومریس اومده بود تا وسایلش را جمع کند که خبر دستگیری فیرات را شنید و از ترس این که همه چیز رو بشه و تو دستگیر بشی و به زندان بیفتی ترس وجودش را برداشت و سکته کرد سپس باریش را در آغوش می گیرد و گریه میکند.

در اتاق بازجویی طاهر به فیرات میگه وکیل پرونده ات منم و بهت این اطمینان را میدهم که همه چیز به خوبی پیش می رود فقط کافیه که بهم اعتماد کنی. بعد از چند دقیقه دادستان کل وارد اتاق میشود و درباره پرونده با فیرات صحبت میکند و با طعنه و کنایه اورا قاتل می خواند. فیرات از لحن او اصلا خوشش نمیاد و بهش میگه به زودی همه چیز برملا میشه اونم با مدرک. دادستان کل بهش میگه خون تو و همسرت روی چاقو بوده فیرات تایید میکنه و میگه خودم این صحنه سازی را انجام دادم چون لازم بود یه مدت نقش قاتل را بازی کنم. سینیور در خانه اش وقتی خبر دستگیری فیرات را می شنود به رفیع میگه با دستگیری فیرات و روی کار آمدنش اول میره سراغ باریش و وقتی کارش با او تمام شد میاد سراغ من رفیع پیشنهاد می دهد تا فیرات را بکشد سینیور میگه فعلا نباید کاری کنند چون باریش حتما ضربه نهاییشو به فیرات میزنه باید ببینم میخواد چیکار کنه سپس رفیع خبر مردن تومریس را تو فضای مجازی می خواند و به سینیور نشان میدهد. دریا در حال بردن فیرات به زندان است که دریا بهش میگه مشخص شده که انگار قاتل ناران هم یادگار بوده! فیرات میگه بزار این ماجرا تموم بشه برگردم سرکارم به حساب تمام این پرونده ها میرسم و همشو میبندم. باریش تو حیاط خانه زاهد نشسته و تو سکوت و بدون هیچ حرفی به گوشه ای خیره شده. بوگه با دیدنش پیشش میره و سعی میکنه که او را دلداری بده و آرامش کند. در خانه جیدا به زاهد پیشنهاد میده که برای مطلع شدن از علت مرگ تومریس تقاضای کالبد شکافی کنن اما زاهد به محض شنیدن همچین چیزی عصبی میشه و میگه احتیاجی به این چیزها نیست لازم نکرده! بوگه که به داخل خانه اومده بود با شنیدن حرف های زاهد جا میخوره.

باریش شب رو تخت مادرش میخوابد و گریه میکند ساشا بهش زنگ میزنه و حالشو میپرسه و میخواد باهاش حرف بزنه که باریش با فریاد و گدیه بهش میگه مامانم فقط به خاطر من مرده و مقصیر این ماجرا منم بوگه با شنیدن حرف های باریش به داخل اتاق میره و او را در آغوش میگیرد و آرومش می کند. طاهر برای گرفتن جواب آزمایش دی ان ای روی چاقو به طرف پزشکی قانونی میره که ساشا اونو زیرنظر داره. بوگه با ساشا تماس میگیره و سراغ باریش را ازش میگیره اما ساشا بهش میگه پیش من نیست و خبری ندارم شاید فرار کرده باشه! بوگه میگه خداکنه که همینجوری باشه و خودشو نجات داده باشه. فیرات را به طرف جلسه دادگاه میبرن و بهش اطلاع میدن که جواب آزمایش خون روی چاقو اومده و متعلق به توست فیران با شنیدن این حرف حسابی جا میخوره  و شوکه میشه. باریش که از طرفی به خاطر مرگ مادرش و مقصر دونستن خودش تو این ماجرا و از طرفی دستگیر شدن فیرات و ارائه دادن مدارک علیه باریش به دادگاه حسابی تحت فشار هست به سمت ساختمان متروکه ای میره و اسلحه را روی سرش میگذازد و میخواد خودکشی کنه که ساشا سریعا و به موقع از راه میرسه و اسلحه را ازش میگیرد…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی محکوم Mahkum + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا