خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال ترکی عشق از نو + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال ترکی عشق از نو را می توانید مطالعه کنید. با ما همراه باشید. سریال ترکی عشق از نو (به ترکی استانبولی: Aşk Yeniden) مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای، در ژانر کمدی، عاشقانه است که مهر ۹۹ با دوبله فارسی توسط شبکه های جم در حال پخش می باشد. بازیگران اصلی این سریال ازگه ازپیرینچی، بورا گولسوی می باشند.

قسمت ۲۸ سریال ترکی عشق از نو

خلاصه داستان سریال ترکی عشق از نو 

زینب که بدون خبر دادن به خانواده اش، با عشقش اَرتان به آمریکا فرار کرده بود، بعد از اینکه توسط ارتان ترک شد، با پسر چند ماهه اش، نا امید به ترکیه برمی گردد. زینب که نمی‌داند چه توضیحی دربارهٔ پسرش، به پدر خود بدهد، درمانده سوار هواپیما می‌شود. از طرف دیگر فاتیح که برای فرار از نامزد اجباریش به آمریکا رفته بود، بعد از شکست عشقی در آمریکا تصمیم به بازگشت به ترکیه می‌گیرد. داستان این دو که در راه برگشت به خانه با هم آشنا می‌شوند، قصهٔ سریال عشق از نو ست.که لحظات خنده دار و عاشقانه‌ای را می‌آفریند.

قسمت ۲۸ سریال ترکی عشق از نو 

صبح روز بعد، فاتح با استرس مراسم ختنه سوران سلیم از خواب بیدار شده و به سختی زینب را بیدار میکند تا با هم برای انجام کارهای جشن بروند. مقدس حاضر شده تا برای خرید بیرون برود. گلسوم از بی‌خیالی مقدس برای جشن شب حرصش میگیرد. در خانه شوکت، یادگار به همراه همسایه ها در حیاط جمع شده و مشغول پخت غذا برای مهمانی شب هستند. کامل و جواد پیش شوکت می آیند و کامل برای شوکت تعریف میکند که جواد عاشق شده است. شوکت میگوید که بعد از تمام شدن مراسم ختنه سلیم، برای جواد به خواستگاری دختر مورد علاقه اش می رود. جواد از این قضیه خوشحال می شود. زینب و فاتح برای خرید لباس سنتی مخصوص مراسم ختنه سوران به بازار می روند. زینب به فاتح میگوید که تصمیم دارد مریم را نیز برای مراسم دعوت کند. فاتح سعی دارد زینب را منصرف کند اما زینب میگوید که بهتر است از حالا روابط خوبی با رییس خودش داشته باشد. او با مریم تماس گرفته و برای مراسم دعوتش میکند. مریم خوشحال می شود اما به بهانه مهمان داشتن، دعوت را رد میکند.

او بعد از قطع تماس به ایرول میگوید که بخاطر توافقی که با شوکت کرده نمیخواهد به آنجا برود. اورهان و سلین به خانه شوکت می روند و به او خبر میدهند که شهردار اجازه جشن گرفتن آنها در خیابان را نداده است. شوکت از این قضیه ناراحت می شود. اورهان پیشنهاد میدهد که مراسم را در تالار یکی از آشنایان برگزار کنند. شوکت قبول میکند و آنها همگی به سمت تالار می روند تا آنجا را تزیین و آماده کنند. در خانه فهمی، همه حاضر می شوند تا برای مراسم بروند. دم در خانه یک ماشین تزیین شده مخصوص بردن سلیم آمده و چند نفر با ساز و دهل مشغول نواختن هستند. مقدس از این کارها حرصش میگیرد اما همگی خوشحال هستند و استقبال میکنند. همه مهمانان به تالار می روند و جشن شروع می شود. شوکت برای زینب خواننده مورد علاقه او را دعوت کرده و زینب با دیدن او به شدت خوشحال و غافلگیر می شود. مهمانان مشغول رقص و شادی می شوند. مقدس از اینکه در چنین مراسمی حضور دارد ناراحت است و مدام حرص می خورد. مریم دم در تالار آمده و از دور پنهانی زینب را نگاه میکند. کمی بعد، ارتان وارد تالار می شود. زینب و فاتح با دیدن او شوکه می شوند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا