تعبیر خواب خیک (مشک) | دیدن خیک آب و دوغ و … در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب خیک (مشک ) ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب خیک (مشک )

تعبیر خواب خیک (مشک )

خیک : مَشک یا کیسه ای از پوست گوسفند که برای نگهداری مایعاتی مانند دوغ، ماست.

 به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
خیک مردی است لافزن و تهی مغز و پوک که شخصا بی اثر است. اگر خیک باد کرده باشد بیهودگی است و چنان چه دیدید که خیک باد کرده ای همراه دارید یا متعلق به شما است کاری بیهوده و عبث انجام می دهید که در پایان هیچ چیز برایتان باقی نمی ماند و چیزی قابل دستتان را نمی گیرد.

دیدن خیک عسل

منوچهر مطیعی تهرانی:

اگر در خیکی که به خواب دیده اید عسل بود با مردی اندیشمند و خوش صحبت آشنا می شوید یا زنی که خردمند و مدیر و مدبر است و در عین حال داشتن زیبایی و سخن شیرین.

تعبیر خواب خیک (مشک) آب

دیدن مشک آب در خواب، دلیل سفر است. اگر کسی ببیند مشکی نو پر از آب داشت، به سفر رود و با مال فراوان بر می گردد. اگر دید مشک کهنه داشت به خلاف این است. اگر در این مشک سوراخی بود، دلیل زیان از سفر است.

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر در خواب خیک دوغ یا ماست دیدید کسی سر راه شما قرار می گیرد که ترش روی و بد اخلاق است اما خیر خواه است و سود می رساند و بخشندگی بسیار دارد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر مشک آب داشت و به مردم می داد، دلیل که با مردم احسان کند. اگر ببیند به مردم نداد تاویلش به خلاف این است.

تعبیر خواب خیک (مشک )

خیک ماست و شیر

اگر کسی در خواب دید خیک ماست و شیر دارد، تعبیرش این است که کارهای خیر از او سر می زند. اگر خیک عسل داشت، عالم و اندیشمندی است که از علم و دانش او دیگران بهره مند می شوند. اگر کسی ببیند که خیک ماست یا خیک عسل از کسی دریافت کرد نیز تعبیرش همان است که گفته شد.

زیان رسیدن به خیک چه شیر و ماست باشد و چه عسل، کم شدن و دوری از آن نیکی ها است. اگر خیک بادکرده و خالی باشد، تعبیرش بیهودگی است و اگر دیدید که خیک باد کرده ای همراه دارید یا متعلق به شما است، کاری بیهوده و عبث انجام می دهید. اگر در خواب خیک دوغ یا ماست دیدید کسی سر راه شما قرار می گیرد که ترش روی و بد اخلاق است اما خیر خواه است و سود می رساند و بخشندگی بسیار دارد.

محمد ابن سیرین می گوید: خیک شیر و ماست، دیدن مردی است که بر دستش مال حلال هزینه کند، به شغلهای نیک چون پل و مسجد و به آن اشتغال نماید، خیک انگبین مردی است عالم که دانش آموزد و به مردم راه راست نماید و به مردم پند دهد. اگر ببیند خیکی داشت یا بخرید، یا کسی به وی داد، دلیل که با مردی بدین صفت وی را صحبت افتد و از او نیکی و منفعت یابد. اگر ببیند خیک را بدرید و ضایع شد، دلیل که او را از صحبت وی جدائی افتد.

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیرخواب آب | دیدن آب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب سفره| دیدن سفره در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب گوشت | دیدن و خوردن گشوت در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا