دانلود آهنگ اجرا شده بهنام بانی در دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹

در این مطلب، ویدیویی از آهنگ اجرا شده بهنام بانی در دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! همچنین امکان دانلود این ویدیو نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با ما همراه باشید. بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ با حضور در برنامه دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ، به اجرای آهنگی برای تماشاگران پرداخت.

به محض انتشار ویدیوی آهنگ اجرا شده بهنام بانی در دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹ ، در این مطلب بازنشر خواهد شد.

بهنام بانی ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۱ مهر ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر دامغان می باشد. بهنام از دوره ی کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدر خود که که نوازنده آکاردئون است، تمرین موسیقی را آغاز کرد. او سپس در دوره ی نوجوانی نزد استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ ای به یادگیری موسیقی پرداخت.

بهنام در ادامه و از سن ۱۹ سالگی یعنی سال ۱۳۸۵ شمسی و همزمان با دوره ی دانشجویی خود با گروه موسیقی ” روژان ” آشنا شد و با آن‌ ها همکاری هایی نیز داشت! جالب است بدانید در این گروه موسیقی ، مهدی یغمایی نیز حضور داشت.

بهنام بانی با اولین کنسرت خود، یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند! جالب است بدانید براساس گزارش سایت موسیقی ما، تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران واقع در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی شهر تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید! بهنام پس از شهر تهران، به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، سلمان شهر (در متل قو)، چالوس، رشت، ساری، خوی و همچنین شهر آستارا کنسرت برگزار گرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا