دانلود آهنگ اجرا شده میثم ابراهیمی در دورهمی شنبه ۲ فروردین ۹۹

در این مطلب، ویدیویی از آهنگ اجرا شده میثم ابراهیمی در دورهمی شنبه ۲ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! همچنین امکان دانلود این ویدیو نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با ما همراه باشید. میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ با حضور در برنامه دورهمی شنبه ۲ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ، به اجرای آهنگی برای تماشاگران پرداخت.

به محض انتشار ویدیوی آهنگ اجرا شده میثم ابراهیمی در دورهمی شنبه ۲ فروردین ۹۹ ، در این مطلب بازنشر خواهد شد.

شاید جالب باشد که بدانید میثم فعالیت خود در موسیقی را با خواندن قرآن در دوره ی کودکی آغاز کرد! میثم درباره کودکی خود چنین می گوید: ” من از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود مدرسه عضو بودم؛ گروه سرود، تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم. آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود! زیاد هم به موسیقی بها داده نمی شد. ”

میثم قطعه آهنگ ” خونه فیروزه ای ” را خواند! این قطعه آهنگ، تیتراژ برنامه ای با همین عنوان از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود. سپس در ادامه وی اولین آلبوم موسیقی خود به نام ” نبض ” را در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ شمسی روانه بازار موسیقی کشور کرد.

بد نیست بدانید میثم با خواندن تیراژ سریال ” دردسرهای عظیم ” به کارگردانی برزو نیک نژاد و به نویسندگی علیرضا کاظمی‌ پور و سعید جلالی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به خوبی هر چه تمام شناخته شد. میثم ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام در ۱۶ دی‌ ماه سال ۱۳۹۴ شمسی، نخستین اجرای زنده‌ خود را در شهر تهران و در سالن همایش‌ های برج میلاد برگزار کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا