خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دشمن عشق + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دشمن عشق را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم. سریال “دشمن عشق” هر هفته در روزهای فرد ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه جم تی وی پخش می‌ شود. همچنین، تکرار این سریال در ساعت‌ های ۱۲:۰۰ ، ۰۰:۰۰ و ۱۷ نیز قابل مشاهده است و یه ساعت بعد از این ساعت ها از شبکه جم تیوی پلاس پخش می شود. پخش سریال ترکی دشمن عشق از روز یکشنبه پانزدهم مهرماه ۱۴۰۳ در شبکه جم تی وی (GEM TV) آغاز شده است. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Buse Meral _ Nazah Kesal _Cem Yigit Uzumoglu_ Beste Kanar _ Bihter Dihcel

داستان سریال دشمن عشق

سریال دشمن عشق درباره عشق غیر منتظره بین اینچی و اویگار است که در دو خانواده با فرهنگ متضاد زندگی کرده اند. اینچی توسط مادری مهربان و دوست داشتنی بزرگ شده، اما مادر و سه خواهر اویگار به نوعی دشمن عشق هستند و…


 

 

قسمت ۳ سریال ترکی دشمن عشق
قسمت ۳ سریال ترکی دشمن عشق

قسمت ۳ سریال ترکی دشمن عشق

ماهور یا مادرش وقتی تو خونه تنها میشه فیلمی نشون میده و میگه تو اون آتیش سوزیو راه انداختی؟ و باهاش دعوا میکنه مادرش بحریه بهش دلیلشو میگه و خودشو سعی میکنه تبرعه کنه ماهور باهاش بحث میکنه و میگه تو باعث شدی من تو حرفه کاریم خیانت کنم! اینجی به اونجا میره و میپرسه چخبر شده؟…. برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی دشمن عشق
قسمت ۲ سریال ترکی دشمن عشق

قسمت ۲ سریال ترکی دشمن عشق

ماهور با یه شیشه مربا رفته به خونه نریمان و اویگار. نریمان از دیدنش خوشحال میشه و میگه بشین الان صبحانه آماده میشه نامزدت اویگارم اتاقشه الان میاد. ماهور میره اتاقش و عکساشو میبینه که او از حمام میاد و با دیدن ماهور جا میخوره و میگه چرا بدون خبر میای تو؟ و ازش میخواد بره تا لباسشو بپوشه.. برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی دشمن عشق
قسمت ۱ سریال ترکی دشمن عشق

قسمت ۱ سریال ترکی دشمن عشق

دختری به اسم نوا وسط جاده جنگلی از ماشین هایی که رد میشن کمک میخوان که کسی واینمیسته. پسری به اسم اویگار که از قضا دکتره از اون جاده رد میشه که نوا ازش کمک میخواد و او به کمکش میره وقتی وارد خونه جنگلی میشن میبینه که یه مرد چاقو خورده و روی زمین افتاده اویگار یکسری از کارهاشو میکنه…. برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا