دانلود برنامه عصر جدید یکشنبه ۳ فروردین ۹۹

در این مطلب، امکان دانلود برنامه عصر جدید یکشنبه ۳ فروردین ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. فصل دوم بزرگ ترین مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید ” با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی، در ایام نوروز ۹۹ هر شب پس از اخبار شبانگاهی میزبان مخاطبان خود می باشد. همچنین تکرار این برنامه تلویزیونی ، فردای پخش هر برنامه و حوالی ساعت ۱۱ صبح می باشد.

اما بد نیست بدانید بخش اول از قسمت چهارم مسابقه استعدادیابی ” عصرجدید ” روز یکشنبه سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت! اجراهای این قسمت از این برنامه به شرح زیر بود:

محسن علیزاده و علی عابدینی ، اولین اجرای قسمت چهارم از دور مقدماتی بود؛ نبرد دو دوچرخه و دو دوچرخه‌ سوار با چند مانع که ورزش و نمایش را با یکدیگر ترکیب کردند! در ادامه علی فریادی ، دومین اجرای قسمت چهارم از دور مقدماتی فصل دوم برنامه ” عصر جدید ” را بر عهده داشت؛ این اجرا قصه ی زندگی ساده‌ ی آدم‌ های ساده و روزمرگی‌ هایی که سوژه استندآپ کمدی یک شرکت‌کننده بود!

و سپس نوبت به آیدا مردی رسید! او سومین اجرای قسمت چهارم از دور مقدماتی فصل دوم را بر عهده داشت؛ اجرای او روایت چشم‌ انتظاری همسران شهدا بود، انتظاری که هیچکس نمی‌ تواند عمق حسرت‌ آن ها برای یک دیدار دوباره درک کند! و در انتها نوبت به سروش فرهمند رسید و چهارمین اجرای قسمت چهارم از دور مقدماتی برنامه ” عصر جدید “ اجرایی با سبک تلفیقی بود که می‌ توانست سلیقه ی موسیقایی نسل‌ های دیروز و امروز را به یکدیگر نزدیک نماید!

در برنامه عصر جدید یکشنبه ۳ فروردین ، امین حیایی در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر اینکه تا حالا مجبور بوده‌ ای با کسانی که بازی بلد نیستند، هم‌ بازی شوی؟ گفت: ” خیلی این کار را کرده‌ ام. تهیه‌کننده‌ ای بوده که پسرش را روبروی من گذاشته است و گفته باید با او بازی کنی. ساعت‌ ها هم تمرین کرده‌ ایم اما نتیجه‌ ای نگرفته‌ ایم و درنیامده است! چون این کار زورکی نمی‌ شود. بازیگری استعداد و تمرین می‌ خواهد و خود فرد هم بیشتر از همه آسیب می‌ بیند. “

شوخی با لباس خاص و طرح‌ دار امین حیایی یکی دیگر از واکنش‌ ها به برنامه شب گذشته عصر جدید بود!

جالب است بدانید در همین شب، عصر جدید شاهد حضور فردی برای خوانندگی به نام ” سروش فرهمند ” بود که پس از اجرا در برنامه، ناگهان فالورهای صفحه‌ ی وی در اینستاگرام به‌ طور چشم‌گیری افزایش یافت!

اما علاوه بر او، یک استندآپ کمدی هم با چاشنی کنایه به مدیران و مسئولان اجرا شد! این استندآپ‌ کمدین که اهل تبریز و دانش‌ آموخته ی رشته پزشکی بود، در پاسخ به سوال احسان علیخانی که: ” آپاندیس در بدن چه‌کار می‌ کند؟ ” گفت: ” مثل مدیران هستند؛ اسمش بزرگ است ولی هیچ کاری نمی‌ کند! “

همچنین در پاسخ به این سوال که ” هیپوتالاموس چطور؟ ” گفت: ” آن مثل مردم است، همه کار می‌ کند! “

همچنین احسان علیخانی در بخشی از این برنامه با یکی از داوران برنامه و رای منفی سریعی که به شرکت‌کننده‌ ها می‌دهد، شوخی کرد و گفت: ” متاسفانه ویروس‌ هایی که در زمستان اتفاق افتاد، گریبانگیر یکی از داورهای ما هم شد. متاسفانه جناب آقای آریا عظیمی‌ نژاد درگیر ویروس زود قرمزی شدند! “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا