خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی حباب + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی حباب kopuk (ولگرد) می باشید. این سریال محصول سال ۲۰۲۴ ترکیه می باشد که در ژانر درام ساخته شده است. این سریال ترکیه ای روزهای فرد ساعت ۲۰ از شبکه جم تیوی و ۱ ساعت بعد از جم تیوی پلاس پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های ۰۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۷:۰۰ از شبکه جم تیوی و یه ساعت بعد از این ساعت ها از شبکه جم تیوی پلاس پخش می شود.

خلاصه داستان سریال ترکی حباب

فرهان پول رشوه خواران ، گلاهبرداران وافراد که با سود جویی ناشایسته ثروتمند شده اند می دزد و با این پول به جوانان فقیر محله خود کمک می کند ، آنها را آموزش می دهد و به خانواده هایشان کمک می کند، ماجرا از مرگ غیر منتظر شروع می‌شود و زندگی او را تغییر می دهد ، این اتفاق او را نه تنها با آرمان هایش بلکه با عشقش محم می‌سازد.


داستان قسمت ۳ سریال ترکی حباب
داستان قسمت ۳ سریال ترکی حباب

قسمت ۳ سریال ترکی حباب

ضیاء بچه هاشو به خانه میبره و به مژده میگه بره تو اتاقش، فرهان واسش سواله که چرا تان و دارو دسته اش به همین راحتی آزاد شده و میگه حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست.  آنها درباره کاسایها که مسبب تمام این اتفاقات هست تحقیق میکنن و میرسن به ایپک و فرهان تصمیم میگیره تا از طریق ایپک نقشه شونو عملی کنن…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

داستان قسمت ۲ سریال ترکی حباب
داستان قسمت ۲ سریال ترکی حباب

قسمت ۲ سریال ترکی حباب

فرهان دور آتیش پیش صالح تو محله میره و بهش میگه نباید خودتو گم کنی برو بچرخ خوش بگذرون ولی خودتو گم نکن خیلی باهم کار داریم سپس به داخل خانه میره و با دوستاش درباره دزدی سری بعدی نقشه میکشن. فردای آن روز ایپک با وکیل عمویش میرن به محله تا یکی از خانه ها را تخلیه کنن که اهالی محله شلوغ کاری میکنن…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی حباب
قسمت ۱ سریال ترکی حباب

قسمت ۱ سریال ترکی حباب

فرهان با یه اسب سفید تو محله راه افتاده و با زنگوله همه رو بیدار میکنه و میگه پاشین تنبلا همه بیرون میان و با دیدن فرهان با اسب سفید جا میخورن. فرهان ادم خوبیه تو محله و به همه تا جایی که بتونه کمک میکنه. او پیش دوستش که کر هستش میره او تبحر خاصی تو لب خوانی داره که میبیرتش بالا پشت بوم…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا