برنده نهایی مسابقه جوکر کیست؟ +‌معرفی مهمانان فصل اول تا پنجم

در بین فیلم های نمایش خانگی مسابقه جوکر تایم مدتیست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، در این مطلب از بلاگ جدول یاب درباره برنده نهایی مسابقه جوکر کیست؟ +‌معرفی مهمانان فصل اول تا پنجم خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید.

مسابقه جوکر که از سوی فیلیمو در شبکه نمایش خانگی پخش می شود برنامه ای جذاب و مفرح است که م تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. جوکر با اجرای سیامک انصاری نسخه ایرانی مسابقه‌ای به نام «داکیومنتال» است که ایده آن مربوط به یک کمدین ژاپنی است.

برنده نهایی مسابقه جوکر

جایزه مسابقه جوکر چقدر است

فضای برنامه جوکر مانند یک خانه طراحی شده که به شرکت‌کنندگان آزادی عمل می‌دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز به آن زیبایی داده است.

جایزه برنده «جوکر» ۱۰۰ میلیون تومان است. تلاش کمدین‌ها برای این که جدی باشند در حالی که در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد. میزان بامزگی مسابقه بستگی به کیفیت ایده‌های شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقیبان دارد.

برنده نهایی مسابقه جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

برنامه جوکر چند فصل و قسمت است

فصل اول مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد. کمدین‌ها باید سعی کنند به روش‌های مختلف دیگران را به خنده بیندازند. اولین خنده یا لبخند، یکی از فرصت‌های آن‌ها را می‌سوزاند و دومین خنده باعث حذف‌شان می‌شود.

آن طور که فیلیمو نوشته قرار است تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در این رئالیتی شو حضور داشته باشند. بنابراین جوکر فصل های بعدی نیز دارد اما هنوز تعداد فصل ها و قسمت ها به طور دقیق اعلام نشده است.

چه کسی سریال جوکر را ساخته است؟

کارگردان این مجموعه حامد میرفتاحی است ولی اجرای آن به عهده سیامک انصاری، بازیگر سرشناس و محبوبی است که اسطوره نخندیدن در خنده‌دارترین موقعیت‌هاست. او بعد از تجربیات ناموفقی که در زمینه کارگردانی و تبلیغات داشت، مانند بسیاری دیگر از بازیگران ایرانی، وارد عرصه مجری‌گری شده و به‌دنبال شکار لبخند بازیگران است. علی لک‌پوریان نیز به‌عنوان بازیگر ثابت جوکر، دستیار سیامک انصاری است. او وظیفه دارد چندنفری را به‌ هر ضرب و زوری شده بخنداند تا میدان کمی خلوت شود.

زمان پخش برنامه جوکر

اگر برنامه جوکر را دنبال می کنید باید بدانید این مسابقه هر هفته روزهای دوشنبه پخش می شود. ساعت آن نیز ۸ صبح است. پس منتظر باشید.

مسابقه جوکر، پربیننده ترین برنامه جهان

این رقابت دیدنی و متفاوت به‌ قدری موفق ظاهر شد که در کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا به‌ عنوان پربیننده‌ترین برنامه «آمازون ‏پرایم ویدئو» در کل ادوار  (۱۵ سال گذشته) ‏انتخاب شد و استقبال مخاطبان به‌ قدری زیاد بود که بلافاصله پس از پایان فصل اول، تولید فصل‌های ‏بعدی آن آغاز شد.‏

این در حالی‌ است که این برنامه در سایر کشورها همچون فرانسه و اسپانیا هم در رده اول پر بیننده‌ترین برنامه های پلتفرم «آمازون» قرار گرفته است.‏

حال این برنامه جهانی با نام «جوکر» به ایران رسیده و متناسب با فرهنگ کشورمان بازآفرینی شده است.

گرچه طرح اصلی ‏برنامه با فرهنگ دورهمی‌های خودمانی در کشورمان و بازی‌های خاطره‌انگیزی که در کودکی‌هایمان ریشه دارند بیگانه نیست.‏

اجرای خوب سیامک انصاری در جوکر

سیامک انصاری پس از تجربه‌های جدید در زمینه کارگردانی و حضور در تبلیغات که هر دو با شکست مواجه شدند، وارد عرصه اجرا شده و به عنوان مجری و البته داور در «جوکر» حضور دارد. انصاری در اتاق جداگانه‌ای به تماشای این رقابت می‌نشیند تا با شکار اولین لبخند یا خنده، مسابقه را متوقف کند. این بازیگر به خوبی از پس هدایت «جوکر» برآمد و او نیز به سهم خود با برخورد جدی و در عین حال بامزه‌اش با شرکت‌کنندگان، مخاطب را به خنده می‌انداخت.

برنده نهایی مسابقه جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

جایزه نهایی به کدام یک از کمدین ها رسید؟

برنده مسابقه جوکر چه کسی خواهد بود؟ کدام یک از شرکت کنندگان کیف پول ۱۰۰ میلیون تومانی را به دست خواهد آورد و کدام یک از بازیگران زودتر می خندد و از گردونه رقابت خارج می شود؟ بعد از اتمام فصل اول جوکر و اعلام برنده نهایی بین هومن حاجی عبداللهی و سهیل مستجابیان تقسیم شد .

امین حیایی؛ یکی از شانس های اصلی مسابقه جوکر

امین حیایی به چند دلیل می تواند یکی از شانس های اصلی مسابقه جوکر باشد. مهمترین دلیل این است که خودش در بداهه گویی و خنداندن دیگران استاد است و بنابراین می تواند خیلی خوب رقیابان را یک به یک از میدان به در کند. او این کار را در قسمت اول برنامه انجام داد و باعث شد بیژن بنفشه خواه کارت زرد دریافت کند. بنابراین باز هم می تواند در بزنگاه ها با یک حرکت ریز یا جمله کوتاه از رقیبانش خنده بگیرد. هر چند خودش نتوانست در برابر  سام درخشانی مقاومت کند اما هنوز شانس اصلی است.

سام درخشانی؛ چندان امیدوار نباشید

سام درخشانی خوش خنده است. دست خودش نیست. همیشه لبخند به لب دارد و خیلی زود می خندد. این حسن او در مسابقه جوکر نقطه ضعف تلقی می شود. او زودتر از همه کارت زرد گرفت و هیچ بعید نیست نتواند تا آخر رقابت کند. البته او در خنداندن دیگران هم مهارت دارد و دیدیم با خواندن رپ و همچنین کل کل با امین حیایی دو کارت زرد را از جیب سیامک اناصری بیرون کشید.

سهیل مستجابیان؛ شخصیت مرموز برنامه جوکر

مستجابیان مرموزترین شخصیت مسابقه جوکر است. نسبت به او شناخت کمتری داریم و نمی دانیم چه برنامه هایی تدارک خواهد دید و برای خنداندن دیگر چه خواهد کرد. تلاش او در جوکر تایم در این زمینه موفقیت آمیز نبود اما قطعا او نیز نقشه های دیگری کشیده است. باید منتظر ماند و دید مقاومت این بازیگر در برابر خندیدن چقدر است. فراموش نکنید او تنها کسی است که کارت ندارد.

هومن حاجی عبداللهی؛ سرسخت در برنامه جوکر

حاجی عبداللهی در قسمت اول برنامه جوکر با آن تیپ خانگی و زیر پیراهن و پیژامه خیلی جذاب ظاهر شد. او در خنداندن دیگران بسیار توانا است و از طرفی این مهارت را دارد که خنده خودش را کنترل کند. به ویژه این که او مجری بوده و در مقام مصاحبه کننده با کمدین های زیادی گفت و گو کرده و در موقعیت های طنز قرار گرفته اما توانسته خودش را کنترل کند.

خنده گرفتن از رحمت سریال پایتخت به همین راحتی نیست. او در برابر شعبده بازی غلامرضا نیکخواه طاقت نیاورد و خندید اما هنوز هم از شانس های اصلی است.

غلامرضا نیکخواه؛ کمدین غیرمنتظره مسابقه جوکر

چه کسی تصور می کرد غلامرضا نیکخواه در مسابقه جوکر تا این حد جذاب و خیره کننده ظاهر شود.  نیکوخواه نیز از جمله افرادی است که شانس برتر این برنامه محسوب می شود. البته خودش یک کارت زرد دارد اما توانایی او در حذف رقیبان را نباید نادیده گرفت.

 بیژن بنفشه‌خواه و خنده های دردسرساز

بیژن بنفشه خواه برای خندیدن دلیل و بهانه نمی خواهد. او همیشه می خندد یا لااقل لبخند به لب دارد. همین هم در مسابقه جوکر کار دستش داد و زود حذف شد.

امیر کاظمی از گردونه رقابت حذف شد

جواب دادن به این سوال که شانس امیر کاظمی برای برنده شدن در برنامه جوکر چقدر است، در ابتدا خیلی دشوار بود اما او هم زود به خنده افتاد و بعد از گرفتن دو کارت حذف شد.

 امیرمهدی ژوله؛ حذفی قابل پیش بینی

ژوله اگرچه نویسنده کمدی است اما دیدیم که یکی از ترفندهایش برای خنداندن دیگران در مسابقه جوکر جواب نداد. از طرفی او هم خیلی راحت می خندد و دیدیم که در نهایت هم حذف شد.

مسابقه جوکر، پربیننده ترین برنامه جهان

مهمانان فصل دوم جوکر

فصل دوم برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی که مخاطبان بسیاری را جذب کرد، مهمانان این فصل نیز از این دست مز باشند ؛ ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، آرش نوذری و بهنام تشکر  که برندگان آن نیز اومن برق نورد و شهرام قائدی معرفی شدند .

فصل اول رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی روز دوشنبه ۲۸ آذرماه درحالی به پایان رسید که مهمانان فصل دوم آن نیز مشخص شد.
جوکر به میزبانی سیامک انصاری، متفاوت‌ترین مسابقه در نمایش خانگی است که تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری می‌باشند.
در فصل دوم برنامه جوکر، وحید آقاپور بازیگر طناز برنامه ممیزی به همراه ایمان صفا که این روز‌ها در سریال نیسان آبی نقش آفرینی می‌کند حضور داشته .
وحید آقاپور مهمان فصل دوم جوکر
وحید آقاپور مهمان فصل دوم جوکر
در ویدئویی که از شرکت کنندگان فصل دوم رونمایی شد وحید آقاپور از احتمال برنده شدن خود گفت و ایمان صفا هم به اعتماد به نفس کامل خود را برنده نهایی اعلام کرد و گفت که جایزه را برای او کنار بگذارند. اما برنده فصل دوم شهرام قائدی و اومن برق نورد به طور مشترک اعلام شدند.
فصل اول برنامه جوکر در چهار قسمت منتشر شد و از ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده و به یکی از پربیننده‌ترین مسابقات در شبکه نمایش خانگی تبدیل شد.

وحید آقاپور متولد ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده، سینما تئاتر می باشد از تئاتر شروع کرده و حالا ، در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و متاهل می باشد.

وحید اصالتا اهل شربیان استان آذربایجان شرقی و تورک زبان است. مجید آقاپور عمویش از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد،

او فعالیت حرفه ای خود را از فرهنگسرای بهمن تهران ، در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود با نمایش هاپوخان شروع کرد.

ایمان صفا مهمان فصل دوم جوکر
ایمان صفا مهمان فصل دوم جوکر

ایمان صفا متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است او مهترین خصیصه خود را این گونه بیان می کند : صادق بودن با مردم چرا که وقتی صادق باشی مردم دوستت دارند.

هومن برق نورد مهمان فصل دوم جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

هومن برق نورد هم به جمع جوکری های فصل دوم پیوست. وی در ۵ دی ماه ۱۳۴۸ در شهر تهران متولد شده و در زمینه بازیگری تخصص دارد.

در سال ۱۳۶۹ به صورت رسمی کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و با حضورش در چندین تئاتر و نمایش حضوری درخشان را در عرصه هنر پیشگی داشته است.

هومن برق نورد در سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی وارد دنیای بازیگری شد و در سریال هفتمین سفیر به کارگردانی رضا شالچی به هنرنمایی پرداخت.

شهرت هومن برق نورد برای بازی در سریال ساختمان پزشکان می باشد که این مجموعه موفق شد او را به شهرت زیادی در بین مخاطبان تلویزیونی رساند.

از دیگر کارهای تلویزیونی ایشان که بیننده های بسیار زیادی را توانسته بود جذب کند می‌توان به چک برگشتی در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد

همچنین دزد و پلیس یکی از مجموعه های طنز که از شبکه سوم سیما پخش شد و آقای سعید آقاخانی آن را کارگردانی کرد از دیگر کارهایی بوده که ایشان در آن بازی می کرد.

شهرام قائدی مهمان فصل دوم جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

شهرام قائدی از بازیگران سینما و تلویزیون هم به جمع افراد فصل دوم جوکر پیوست. وی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ بازیگر سینما، تلویزیون است.

شهرام قائدی در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌است، از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. اولین کار تلویزیونی او “خودروی پلاک ۱۱” بود و پس از آن در سریال “بازگشت پرستوهاً بازی کرد.

سپند امیرسلیمانی مهمان فصل دوم جوکر

سپند امیرسلیمانی مهمان فصل دوم جوکر

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ متولد شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد. از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت، پس از پایان سال سوم راهنمایی در هنرستان صدا و سیما ثبت نام کرد، ولی به دلیل حذف این رشته در آن سال، مجبور شد در رشته برق ادامه تحصیل دهد. بعد از گرفتن دیپلم هنرستان، کنکور هنر داد تا موسیقی بخواند، اما در رشته بازیگری پذیرفته شد، هرچند در ابتدا علاقه‌ای به این حرفه نداشت.

در سال ۱۳۸۰ ابوالحسن داوودی بازی او را بر صحنه تئاتر دید و از وی برای ایفای نقش در فیلم نان، عشق و موتور هزار دعوت کرد. از میان سایر آثار سینمایی و تلویزیونی او می‌توان به فیلم‌های اخراجی‌ها (۱۳۸۵)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۴)، هزارپا (۱۳۹۶) و سریال‌های شبهای برره، کلاه پهلوی و معمای شاه اشاره کرد.

او معتقد است بازیگری امنیت مالی ندارد و به همین خاطر در کنار حرفه اصلیش مدتی در فودکورت فروشگاه جام جم ساندویچ فروشی کوچکی را به نام ۳پند اداره می‌کرد.

عباس جمشیدی فر مهمان فصل دوم جوکر
عباس جمشیدی فر مهمان فصل دوم جوکر

عباس جمشیدی فر حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر مجموعه تلویزیونی‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

او جزو ۵۲۰ هنرمندی بود که از دکتر محمد سرافراز بابت انتصاب علی‌اصغر پورمحمدی به عنوان معاون جدید سیما قدردانی کردند.

آرش نوذری مهمان فصل دوم جوکر
آرش نوذری مهمان فصل دوم جوکر

آرش نوذری متولد سال ۱۳۴۹ در کرمان بازیگر اهل ایران است. کارشناس نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران (۱۳۷۵) ، وی اغلب نقش‌های طنز را اجرا می‌کند.

بهنام تشکر مهمان فصل دوم جوکر

بهنام تشکر مهمان فصل دوم جوکر

بهنام تشکر متولد ۴ بهمن ۱۳۵۵ بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش به اوج شهرت خود دست پیدا کرد.

فصل سوم جوکر

توضیحاتی نیز درباره جزئیات و زمان پخش فصل سوم جوکر و همچنین بیوگرافی مهمانان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مطلع شده ایم فصل سوم رئالیتی‌ شو جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی و به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی و به نویسندگی تیمی از نویسندگان متشکل از ایمان قیاسی، علی رضا زاده، عمادالدین کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش خلق ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شمسی با میهمانان جدید پخش خواهد شد. برنده نهایی مسابقه جوکر در فصل سوم علیرضا استادی خواهد بود.

برنده نهایی مسابقه جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

مهمانان فصل سوم جوکر

رئالیتی‌ شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی کاری‌ از احسان علیخانی و گروه وی در استودیوی قرن جدید می باشد که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است. در رئالیتی‌ شو جذاب و مفرح جوکر، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… در یک اتاقِ در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند (در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان به رقابت می پردازند)! اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نبایستی بخندند… (الگوبرداری شده از نمونه های موفق خارجی)!

سریال جوکر از آذر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی شروع به پخش در شبکه نمایش خانگی کرده است.

معرفی مهمانان فصل سوم جوکر

در فصل سوم جوکر چهره های زیر حضور خواهند داشت:

حمید لولایی ، رضا شفیعی جم ، میرطاهر مظلومی ، علیرضا استادی ، سروش جمشیدی ، امیر غفارمنش ، بابک نهرین ، سیاوش چراغی پور

حمید لولایی

حمید لولایی (متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۳۴ شمسی در شهر تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ شمسی آغاز کرد. در آن سال (سال ۱۳۵۸ شمسی)، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ ها به کارگردانی رضا ژیان دعوت کرد و حمید لولایی در این نمایش، در دو نقشِ فیل و دارکوب ظاهر شد! او سپس در سال ۱۳۵۹ شمسی در نمایش بچه‌ ها و خمره ی سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد نیز در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت… حمید لولایی برای نخستین بار با سریال فراموش خانه در تلویزیون ظاهر شد! اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌ های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش حاصل شد… البته این شهرت با ایفای نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر به حد اعلای خود رسید!

در سال ۱۳۸۴ شمسی، حمید لولایی برای بازی در فیلم سینمایی چند می‌ گیری گریه کنی به کارگردانی شاهد احمدلو و به نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته برنده ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم (متولد ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۵۰ شمسی در شهر تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ شمسی و با بازی در تئاتر آغاز کرد… او در سال ۱۳۷۰ شمسی فعالیت در تلویزیون با نقش‌ های طنز را آغاز کرد! رضا شفیعی جم با بازی در مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌ های طنز ظاهر شد… مشهورترین و به یادماندنی‌ ترین نقش او بامشاد در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری بود!

شروع فعالیت های سینمایی رضا شفیعی جم به عنوان بازیگر با فیلم سینمایی دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی و به نویسندگی اصغر هاشمی و فریدون جیرانی و به تهیه‌ کنندگی علی‌ اکبر مزینانی و اصغر هاشمی در سال ۱۳۷۱ شمسی بود.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی (متولد ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر اردبیل) بازیگر و صداپیشه، فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته ی تئاتر می باشد. میرطاهر مظلومی فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد! او تنها ۱۴ سال سن داشت (در سال ۱۳۶۷ شمسی) که اولین تجربه بازی در تئاتر را بدست آورد… وی پس از چندین سال فعالیت در عرصه ی تئاتر، در سال ۱۳۸۷ شمسی اولین تجربه خود را در جلوی دوربین با سریال قصه های فلانی به کارگردانی ارژنگ امیر فضلی بدست آورد! میرطاهر مظلومی از سال ۱۳۸۰ شمسی و به صورت حرفه ای با فیلم سینمایی ساقی وارد دنیای سینما شد…

میرطاهر مظلومی دیپلم افتخار بازیگری در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و لوح تقدیر بازیگری در ششمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و همچنین جایزه ویژه بخش بازیگری نمایش سراسری طنز را به خود اختصاص داده است!

برنده نهایی مسابقه جوکر
برنده نهایی مسابقه جوکر

علیرضا استادی

علیرضا استادی (متولد سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر ری) بازیگر سینما، فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته ی نمایش از دانشکده هنر و معماری می باشد. علیرضا استادی فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۷۰ شمسی با تئاتر آغاز کرد! او در سال ۱۳۷۷ شمسی و وقتی ۲۵ سال سن داشت با فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور اولین تجربه ی سینمایی خود را بدست آورد… علیرضا استادی در سال ۱۳۷۸ شمسی نیز در فیلم نسل سوخته به کارگردانی رسول ملاقلی پور حضور داشت؛ او در سال ۱۳۹۰ شمسی با علی شاه حاتمی در فیلم رویای سینما همکاری کرد…

علیرضا استادی نامزد بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۸ شمسی بود.

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی (متولد ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ شمسی در شهر تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، فعالیت حرفه‌ ای خود را در سال ۱۳۷۷ شمسی از تئاتر و رادیو آغاز کرد… سروش جمشیدی با ایفای نقش قیمت در برنامه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری به یک کمدین شناخته شده تبدیل شد! او همچنین به عنوان صداپیشه ی عروسکی به نام میدونه در مجموعه شادونه در سرزمین دونه‌ ها و صداپیشه ی کلاغ در شادونه در سرزمین پرندگان فعالیت داشته است.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش (متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ شمسی در تهران) بازیگر  تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، فارغ‌ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد… او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ شمسی شروع کرد! از افتخارات امیر غفارمنش می‌ توان به نامزدی دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر برای نمایش رکاب به کارگردانی عزت‌ الله مهرآوران و چهارفصل به کارگردانی سعید ذهنی اشاره کرد.

او حضور در سینما را با فیلم خانه‌ ای روی آب به نویسندگی و کارگردانی بهمن فرمان آرا تجربه کرد.

بابک نهرین

بابک نهرین (متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر اهر) بازیگر طنزپرداز سینما و تلویزیون و کارگردان، فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته ی ادبیات فارسی می باشد. او دوره‌ های کارگردانی و بازیگری را در شهر تهران و زیر نظر علیرضا خمسه، احمد داموت و پروانه مژده گذرانده است! وی در سال ۱۳۸۲ شمسی با نمایش آرشین مال آلان و در سال ۱۳۸۳ شمسی نیز با نمایش الیاس قفقازی به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی، جایزه اول بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌ المللی نمایش‌ های طنز را به خود اختصاص داد!

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور (متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۴۲ شمسی در شهر قصرشیرین از شهرهای کرمانشاه) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فارغ التحصیل بازیگری می باشد. او فعالیت در عرصه ی بازیگری را در دوران نوجوانی و پس از گذراندن دوره های بازیگری در هنرکده آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی شروع کرد… سیاوش چراغی پور در سال ۱۳۸۰ شمسی به دنیای تلویزیون وارد شد! همچنین در همان سال (یعنی سال ۱۳۸۰ شمسی) با فیلم من ترانه پانزده سال دارم به کارگردانی رسول صدرعاملی و با بازی ترانه علیدوستی وارد دنیای سینما شد…

بیوگرافی شرکت کنندگان فصل چهارم جوکر ↓

۱- سید علی صالحی

عکس سید علی صالحی از مهمانان فصل چهارم جوکر

سید علی صالحی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۵۲ در تهران ، لیسانس رشته نمایش دارد که در سال ۱۳۶۹ وقتی ۱۷ ساله بود وارد کانون تئاتر تجربی شد.

بصورت حرفه ای بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با سریال امام علی آغاز کرد تا اینکه سال ۱۳۸۳ با سریال «کمربندها رو ببندید» و سپس قرارگاه مسکونی دیده شد.

۲- پوریا پورسرخ

عکس پوریا پورسرخ از مهمانان فصل چهارم جوکر

پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران ، دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سال ۱۳۸۴ در ۲۸ سالگی با سریال «فرار بزرگ» جلوی دوربین رفت.

او یکسال بعد با سریال «وفا» به شهرت رسید و حالا علاوه بر فوتبال در رشتمی رزمی کیوکوشین هم کمربند مشکی دارد.

۳- حامد آهنگی

عکس حامد آهنگی از مهمانان فصل چهارم جوکر

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ماه ۱۳۵۸ در بندر انزلی لیسانس و دکترافی افتخاری رشته علوم و فنون می باشد گه از سال ۱۳۷۲ ر ۱۴ سالگی تئاتر را آغاز کرد.

از سال ۱۳۸۰ جنگ شبانه را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۹ با برنامه «شب های کیش» به شهرت رسید و حالا مجری گری هم می کند.

۴- یوسف صیادی

عکس یوسف صیادی برنده فصل چهارم جوکر فیلیمو
برنده نهایی مسابقه جوکر

یوسف صیادی متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران ، لیسانس بازیگری دارد که اولین بار سال ۱۳۶۸ در فیلم ۸ میلیمتری کارش را آغاز کرد و با جنگ جوان سال ۷۱ شناخته شد.

او فعالیت او با مجموعه های «پرواز ۵۷» و «ساعت خوش شانس» بود.

۵- مهران رجبی

مهران رجبی از مهمانان فصل چهار (4) جوکر

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج ، فوق لیسانس رشت گرافیک از دانشگاه مدرس است که از سال ۱۳۷۶ با سریال «بچه های مدرسه همت» شروع بکار کرد

شهرت او با سریال «روزگار قریب» سال ۱۳۸۶ در نقش پدر دکتر قریب آغاز شد

۶- یوسف تیموری

عکس یوسف تیموری از از مهمانان فصل چهار (4) جوکر

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۹ در تهران ، دیپلمه هنرستان صدا و سیما می باشد که از سال ۱۳۷۴ همزمان با کلاس بازیگری وارد تئاتر شد.

یکسال بعد با سریال «هوای تازه» جلوی دروبین رفت و سال ۱۳۷۶ با مجموعه «سیب خنده» به شهرت رسید.

۷- شهاب عباسی

شهاب عباسی متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۲ در تبریز ، لیسانس رشته نقاشی دارد که با معرفی مرحوم علی سلیمانی در سال ۱۳۷۶ با مجموعه «نوروز ۷۶» جلی دروبین رفت

بیشتر شهرت او نزد مردم آذربایجان با سریال «هیوا» در سال ۱۳۸۵ شروع شد و سال ۱۳۸۹ هم با کارگردانی و بازی در «خنده بازار» شناخته تر شد.

۸- سیاوش مفیدی

سیاوش مفیدی متولد ۱ آبان ۱۳۴۸ در تهران ، لیسانس رشته مدیریت بانکداری است که سال ۱۳۷۲ بعد از تست نزد مرحوم حسین محب اهری وارد کارهای کودک شد.

در سال ۱۳۷۵ سریال «غبار نور» را بازی کرد تا اینکه سال ۸۷ با سریال «قرارگاه مسکونی» به شهرت رسید و حالا از مهمانان جوکر فصل ۴ می باشد.

لو رفتن نام برنده

در حالی که هنوز پخش این مجموعه جدید شروع نشده است ، اما در نهایت «یوسف صیادی» توانست بعنوان برنده این فصل معرفی شود. حال باید دید این نکته تا چه حد صحت دارد .

لازم به بیان است برای دسترسی به تمامی فیلم‌ ها و سریال‌ های فیلیمو (به عنوان یکی از محصولات شرکت فناوران ایده‌ پرداز صبا (صباایده)) ابتدا بایستی در وبسایت فیلیمو ثبت‌ نام نمایید و سپس اشتراک تهیه کنید؛ برای این کار از دو طریق وبسایت و اپلیکیشن می‌ توان اقدام کرد.

 شرکت کنندگان فصل پنجم جوکر :

  • ۱- مهران غفوریان
  • ۲- مجید واشقانی
  • ۳- پژمان جمشیدی
  • ۴- اکبر عبدی
  • ۵- سیروس میمنت
  • ۶- حامد آهنگی 
  • ۷- محمدرضا علیمردانی 

البته پیش از این از اسامی امیرحسین صدیق ، علی مشهدی و علی اوجی نیز در این سری نام برده شده بود .

باید دید که کدام یک از شرکت کنندگان این گروه برنده جایزه ویژه خواهد شد !

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

نقد و بررسی کامل مسابقه جوکر در شبکه نمایش خانگی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا