معمای باز کردن قفل همراه با پاسخ دقیق آن

در ادامه بخش معماها و تست های هوش ریاضی و تصویری این بار سراغ یک معمای جالب رفتیم که پیشنهاد حل آن را به شما می دهیم ، معمای

نکته‌ای که در معما یا جدول حل کردن وجود دارد این است که شما زمان حل جدول همه‌ی مشکلات و مسائل زندگی را فراموش می‌کنید و زمانی را با خود خلوت می‌کنید در نتیجه استرس‌های ذهنی و افکار پرتنش از شما دور خواهد شد. اما در میان معماها و تست‌های هوش، معماهایی که ظاهری ساده دارند سخت‌تر هستند و کسانی که بهره ی هوشی بسیار بالایی دارند فریب سادگی این نوع از معماها را نمی‌خورند!

معمای باز کردن قفل

رابطه شما با اعداد چطور است؟ آیا فکر می‌کنید در بازی‌های فکری مهارت دارید و می‌توانید با چند راهنمایی ساده رمز باز شدن این قفل رمزی را پیدا کنید؟! پس بریم سراغ معمای جدید و جالب زیر:

رمز قفل چیست؟

با توجه به راهنمایی های انجام شده، گام به گام به رمز نزدیک شوید.

معمای باز کردن قفل همراه با پاسخ دقیق آن

.

.

.

.

.

پاسخ معمای باز کردن قفل

 

احتمالاً می‌دانید که حل معما و جدول چقدر در عملکرد و بهبود حافظه کمک می‌کند. اما باید اشاره ‌کنیم که معما و سؤالات این ‌چنینی برای تقویت هوش کودکان نیز بسیار خوب و مؤثر است. در واقع معما مهارت فکر کردن را در کودکان تقویت می‌کند و ذهن او را فعال خواهد کرد. معما و مطرح کردن سؤالات چالش‌برانگیز کودکان را تیز و باهوش می‌کند و قدرت استدلال منطقی را به او خواهد داد.بخش معما و تست هوش جدول یاب را همچنان دنبال کنید .

 

 

 

بیشتر بخوانید :

۴ تست هوش ریاضی و اعداد همراه با پاسخ

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا