خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زندگی شاهانه من + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زندگی شاهانه من هستید. با ما همراه باشید. سریال ترکی شاهانه من (زندگی شگفت انگیز من) (Şahane Hayatım) با بازی هیلال التینبیلک و اونور تونا، یکی از جدیدترین پروژه‌های شبکه Fox tv است. این سریال ترکی توسط شرکت آی یاپیم تولید شده است. بازیگران اصلی این سریال هیلال التینبیلک، اونور تونا، ییت اوزشنر، گوکچه ایوب اوغلو، سرکان کسکین و سومرو یاورجوک هستند. این سریال جذاب که داستان زندگی زنی به نام شبنم را به تصویر می‌کشد، روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز و یه ساعت بعد از جم سریز پلاس پخش می شود.

خلاصه داستان سریال ترکی زندگی شاهانه من

این سریال پر از دسیسه، عشق، تنش و هیجان، داستان تکان دهنده شبنم را روایت می کند که با بی عدالتی های بزرگی جان گرفت، برای غلبه بر آنها سخت تلاش کرد، در این مسیر آنچه لازم بود انجام داد و اکنون در تلاش است تا از شر آن خلاص شود. گذشته جنایی او که آمد و او را در حالی که زندگی شگفت انگیزی داشت پیدا کرد.


 

 

قسمت ۳۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۳۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۳۳ سریال زندگی شاهانه من

مسعود میره دم در اتاق شبنم تا باهاش حرف بزنه او با دیدنش جا میخوره و میگه تو اینجا چیکار میکنی؟ مسعود باهاشه حرف میزنه درباره خودشون و بعد از چند دقیقه از اونجا میره. شبنم و اجه آماده میشن برای مراسم شب که ملیسا دعوتشون کرده. وقتی به اونجا میرن همه جا میخورن ولی ملیسا خوشحال میشه.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۳۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۳۲ سریال زندگی شاهانه من

شبنم میره خونه آیسل و شبنم میگه حالا که اینجوری خواستی بیام اینجا حتما دوباره کاری کردی! آیسل میگه بیا بشین واست سورپرایز دارم سپس بحری دستیارش میاد و لپ پاپ را میزاره جلوشون و برنامه زنده شروع میشه. مادر و پدر شبنم وارد برنامه میشن و آیسل با ذوق نشسته تا حرفای اونارو بشنوه و به شبنم مدام میگه گوش کن….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۳۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۳۱ سریال زندگی شاهانه من

امید میره پیش دیدم و بهش میگه فیلم تو اینترنتو دیدی؟ چه بلایی سر ملیسا آورد! دیدم میگه آره حقشو گذاشت کف دستش سلو به دیدم زنگ میزنه که امید میگه این کیه؟ دیدم میگه هیچکی و قطع میکنه که سلو پیام میده جلو درم. دیدم میره پیشش و میگه اینجا چیکار میکنی؟ سلو میگه سوءتفاهم شده، این ماجراها به من ربطی نداره!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۳۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۳۰ سریال زندگی شاهانه من

آیسل از مادر و پدر شبنم پذیرایی می‌کند مادر شبنم به آیسل میگه حتماً با ما کار داشتین که ما رو دعوت کردین آیسل میگه نقشه دارم اگه قبول کنین و درست انجام بدین با پول زیادی برمی‌گردین آنها خوشحال میشن سپس بعد از غذا خوردن آیسل آنها را به هتل می‌فرسته تا اونجا بمانند و ازشون می‌خواد تا با شبنم هیچ ارتباطی نگیرن.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۹ سریال زندگی شاهانه من

ملیسا تو دکوراسیون خونه دخالت میکنه و به روهو میگه که چیکار کنه روهو از دستورهای اون خسته و کلافه شده. شبنم و اجه با یه وکیل در حال حرف زدنن و او بهش میگه که قرارداد ازدواجو تو کدوم دفترخانه امضاء کردین؟ شبنم یادس میاد و میگه تو خونه بود یه سری برگه داد گفت امضاء کنم وکیل میگه.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۸ سریال زندگی شاهانه من

اونور با بچه ها به خانه میرن و ازشون میپرسه که چرا همچین کاری کردن؟ سپس میگه هرچند میدونم کی بهت یاد داده و ازشون میخواد که دیگه این کارو نکنن اجه بهش میگه مامانم خبر نداشت من رفتم چون نمیخوام این زن اینجا باشه از وقتی اومده مامانم رفته و دیگه زندگیمون مثل قبل نیست!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۷ سریال زندگی شاهانه من

شبنم و مسعود تو خونه باهم کمی صحبت میکنن و شبنم فکرش در حال بهم ریختنه که وقتی مسعود میره تو آشپزخانه تو یه فرصت شبنم از خونه بیرون میزنه که مسعود تو آشپزخانه  زخمی شدن شبنم با چاقو یادش میاد و میره تا بهش بگه باید درباره موضوعی باهم حرف بزنیم که میبینه شبنم نیست.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۶ سریال زندگی شاهانه من

اونور به اتاق بچه هاش میره و باهاشون حرف میزنه اجه میگه که مامان همه چیزو واسمون تعریف کرده مگه چیشده؟ همه چیزو که نباید تعریف کرد مشکل کجاست؟ اونور سعی میکنه مجابشون کنه که اجه میگه خوب الان یعنی چی؟ از هم طلاق میگیرین؟ امره میگه یعنی مامانمو دیگه نمیبینم؟.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۵ سریال زندگی شاهانه من

شبنم میره دم مدرسه اجه و امره و اونارو برمیداره سپس میرن تا باهم دور بزنن و وقت بگذرونن بعد از چند دقیقه طوفان به اونجا میره که مادرهای بچه های دیگه با دیدنش بهش میگن که شبنم بچه هارو برد او به اونور خبر میده و اونور بهم میریزه. مادر و پدر شبنم با دیدن خبری که درباره شبنم پخش شده.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۴ سریال زندگی شاهانه من

شبنم به رستوران میره و اونجا با دیدن دیدم پشت سرش میره و بهش زنگ میزنه اما میبینه او جواب نمیده که میره جلو و باهاش حرف میزنه و میگه چرا جواب نمیدی؟ دیدم جا میخوره که میگه شاید از دستت ناراحتم!سپس باهم حرف میزنن کمی که شبنم میگه پاشو بیا بریم سر یه میز کلی بلا سرم اومده واست تعریف کنم.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۳ سریال زندگی شاهانه من

شبنم سر قرار با وکیل آیسل میره. آنجا قرارداد طلاق را میخونه و میبینه بچه هاشو میخوان ازش بگیرن که او عصبی میشه و میره سمت خونه آیسل. ملیسا برای بچه های شبنم و اونور هدیه خریده….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۲ سریال زندگی شاهانه من

سلو پیش دیدم میره و سعی میکنه نزدیکش بشه دیدم ازش فاصله میگیره و میره پیش شبنم تو خونه اش. اونجا باهاش حرف میزنه و میگه این چه کاری بود که کردی؟ با مال و اموالمون بازی کردی میفهمی؟….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۱ سریال زندگی شاهانه من

شبنم در نبود اونور با یه خبرنگار دست به یکی میکنه و بهش پول میده تا خبر ورشکستگی کوموشجوهارو پخش کنه و رفتن اونورکه برای کار بوده را به جای فرار کردن جا میزنن. فردای آن روزاین خبر مثل بمب تو استانبول میترکه و همه جا از کوموشجوها حرف میزنن….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۰ سریال زندگی شاهانه من

بعد از خوردن صبحانه اونور میگه فرقی نداره الان یا عصر بریم و میگه بیشتر بمونن اما شبنم میگه نه همین الان بریم و رو حرفش پافشاری میکنه و میگه من خسته شدم. آنها سوار هلیکوپتر میشن و به طرف استانبول راهی میشن. وقتی میرسن و شبنم و مسعود پیاده میشن اونور به ملیسا میگه که تو راست میگفتی من تو به زندانم!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۹ سریال زندگی شاهانه من

شبنم به روهو زنگ میزنه و میپرسه چیشد چخبره اونجا؟ روهو میگه میگن هرجور شده باید امروز اینجا کنده بشه! شبنم به روهو میگه گوشیو بده به همون مأمور شهرداری سپس بهش میگه مگه تو پولتو نگرفتی؟ مگه توافق نکرده بودیم؟ او میگه رئیسم گیر داده امروز باید کار اینجا تموم بشه شبنم میگه پس منم به رئیست میگم رشوه گرفتی!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۸ سریال زندگی شاهانه من

شبنم به مأمور شهرداری پیشنهاد پول میده تا باغچه شو خراب نکنه او قبول میکنه. اونور و شبنم با مسعود و ملیسا به رستوران رفتن تا از همونجا باهم برن سمت هلیکوپتر و برن ویلای ازمیر. اونجا باهمدیگه حرف میزنن سپس ملیسا برای اینکه نشون بده رابطه اش با مسعود خوبه ازش میخواد یکم بهش توجه کنه….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۷ سریال زندگی شاهانه من

اونور به ملیسا زندگی میزنه و درباره خبری که پخش شده ازش سوال میکنه که ملیسا میگه من اون اخبارو پخش نکردم! و باهم کمی حرف میزنن که ملیسا میگه خیالت راحت میرم نیویورک برمیگردم تو هم خیالت راحت باشه و بعد از قطع تماس گریه میکنه و ناراحت میشه. شبنم و دیدم خوشحال میشن….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۶ سریال زندگی شاهانه من

شبنم نقشه ای کشیده و به طوفان دروغ میگه که باز اونور از دستت عصبیه خواسته اخراجت کنم سپس میخواد بره که بهش میگه وایساده کاری میتونم بکنم که اخراج نشی برو از جی پی اس ماشین اونور چه تنها رفته چه باهم رفتین عکس بگیر واسم بیار طوفان میگه چرا؟….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۵ سریال زندگی شاهانه من

تو خونه اونور و شبنم حرف از نامزدی مسعود و ملیسا میشه که شبنم تبریک میگه و میگه من عاشق برگزاری مراسم هام خودم همه چیزو راست  رویست میکنم و برنامه ای میریزه که فردا اول بره دنبال ملیسا سپس برن دنبال یکسری از کارها سپس برن به کافه مانژه ملیسا سعی میکنه بندازه عقب برنامه رو ولی موفق نمیشه….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۴ سریال زندگی شاهانه من

ملیسا حاضر شده و به خانه اونور و شبنم رفته. اونجا با دیدن خونه به اونور میگه خونه قشنگیه ولی سلیقه تو نیست نه؟ شبنم جا میخوره که ملیسا میگه آخه کوموشجو ها خانه پر زرق و برق دوست ندارم واسه اون گفتم اصلا اهل خودنمایی نیستن! سپس بعد از کمی حرف زدن میرن میشینن.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۳ سریال زندگی شاهانه من

سلو با برادرش به رستوران اومدن که شبنم با اونا روبرو میشه و با دیدنشون یاد گذشته ها میوفته و بهم میریزه سپس به بهونه جا موندن کیف ورزشی امره تو ماشینش از اونجا میره.  وقتی به خونه میرسه نوشیدنی میخوره و دوباره توهم نیازی را میزنه و باهاش حرف میزنه که امره از خواب بیدار میشه.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۲ سریال زندگی شاهانه من

سلو به برادرش تو رستوران میگه که این حسن بدجوری خرابکاری کرده او میگه کارشو تموم کن، اون مسعود هم زیادی داره کش میده قضیه رو کار اونم تموم کن تمیز باشه! شبنم بچه هارو آماده میکنه تا برسونه مدرسه شون که اونور میگه بهتر باهم کمی حرف بزنیم بزار بچه هارو راننده ببره شبنم میگه باشه.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۱ سریال زندگی شاهانه من

آیدین خبری که دیدم داد بهش را پخش کرده که نیهات همسر اون زن که خبر دوستیش با مربیش پخش شده به خانه میره و با اینکه خبرو دیده ولی چیزی نمیگه و با همسرش حرف میزنه و میگه میخوام رابطه مونو درست کنیم و از اول شروع کنیم او هم خوشحال میشه و قبول میکنه. شبنم خونه مسعود اومده.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱۰ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱۰ سریال زندگی شاهانه من

حسن به کلانتری میره و مسعود ازش میخواد درباره نیازی حرف بزنه او خصوصیاتی میگه درباره اش که مسعود میگه اصلا ولش کن بیا دوباره باهم از اول شروع کنیم و الکی بهش میگه نیازی الان اینجاست اونم به ما گفت که تو اون بلاهارو سرش آوردی! حسن میترسه و میگه نه من اصلا نمیشناسمش من تا حالا ندیدمش دروغ میگه!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۹ سریال زندگی شاهانه من

ملیسا پیش دوستاش تو کافه میره و دست و پا شکسته بهشون میگه که یه نفر اومده تو زندگیش دوستاش میپرسن که کیه اون مرد؟ ملیسا میگه خودتون به زودی میفهمین و میخنده. دیدم با شبنم حرف میزنه و میگه باید به یاد اونور بیاری که یه خانواده این و چقدر خوشبخت و خوشحالین.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۸ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۸ سریال زندگی شاهانه من

مادر اونور میره به خانه ملیسا و بعد از کمی حرف زدن ازش میپرسه که قرارت با اونور چجوری بود؟ او میگه خیلی خوب و تعریف میکنه که بعد از ناهار خوردن رسوند منو خونه ازش دعوت کردم بیاد بالا نظر بده اما او قبول نکرد و منم گونه اش را بوسیدم و اومدم بالا. آیسل بهش میگه….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۷ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۷ سریال زندگی شاهانه من

ملیسا و اونور باهم رفتن به کافه و باهم حرف میزنن که اونور میگه درسته قدیم روزهای خوبیو گذروندیم ولی الان دیگه من یه خانواده دارم و این شدنی نیست! خیلی دیره! ملیسا میگه ولی تو بعد از این همه سال منو بوسیدی! وقتی چشمامو میبندم گرماشو حس میکنم. ببین از وقتی دیدمت اشتهام باز شده!….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۶ سریال زندگی شاهانه من

اونور داره میاد پایین که شبنم میگه اومدم عشقم تو برو بالا اونور میگه باشه و میره. او مدام میپرسه داداش نیازیم کجاست؟ شبنم میگه چی میگی؟ تو از کجا نیازیو میشناسی؟ او میگه یه روز کمکم کرد تو خیابون وقتی میخواستن کتکم بزنن سپس مدام میپرسه نیازی کجاست که شبنم گوشیشو میگیره و به خودش زنگ میزنه….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۵ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۵ سریال زندگی شاهانه من

مسعود میره پیش یه زن که مسئول بورسیه های بچه ها هست و ازش درباره شبنم میپرسه و عکسشو بهش نشون میده او میگه الان دارین شوخی میکنین؟ شبنم مگه کسی هست نشناسه؟ مسعود میگه اینجا درس میخونده! آنها درباره این موضوع باهم کمی حرف میزنن و مسعود چیزی دستگیرش نمیشه و میره.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۴ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۴ سریال زندگی شاهانه من

مسعود با همکارش یه رستوران رفتن و مسعود درباره رفتارهای عجیب شبنم بهش میگه که همکارش ازش میخواد سر میز شام دیگه بحث کار نباشه غذاشونو بخورن که سرد نشه، میز کناری خانمی به دوستش میگه که دیگه از کار کردن خسته شدم میخوام برم بکوبم بسازم خودمو بعد برم دنبال یه شوهر پولدار….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۳ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۳ سریال زندگی شاهانه من

شبنم سر قرار با نیازی رفته و بهش پولشو میده و میگه گورتو گم کن اما نیازی میگه هر ماه باید واسم بیاری وگرنه به همه میگم تو کی هستی شبنم موشی! شبنم پولو نمیده و میگه یا اینو میگیری گورتو گم میکنی یا بهت هیچی نمیدم فکر کردی کی هستی که هرماه بهت پول بدم؟! او شروع میکنه به شبنم توهین کردن که….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲ سریال زندگی شاهانه من

شبنم در دوران نوجوانیش؛ تو خونه مردم به عنوان نیروی خدمه شروع به کار میکنه و پول جمع میکنه. یه روز به یه خانه میره برای نظافت که میبینه اونجا پر از خونه و وسایل شکسته و میخواد بره که جلوشو میگیرن و ازش میخواد به کارش برسه و میپرسه به نظرت از پسش برمیای؟ شبنم تایید میکنه….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۱ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۱ سریال زندگی شاهانه من

شبنم به خانه اش میره و به خدمتکارش روها میگه بدو برو کم و کسری های توی یخچال بگیر و بیار. بعد از رفتنش از قصد خودش میره لوله آبو میترکونه با چکش و سپس حاضر میشه میره به کافه. وقتی وارد کافه میشه تمام زن های اونجا بهش نگاه میکنن و از راز لاغر بودنش بهم میگن و بهش حسادت میکنن.….برای خواندن ادامه این قسمت روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا