اسامی بازیگران سریال دراکولا به همراه خلاصه داستان

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری و با حضور جمعی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. در ادامه این بخش به معرفی تمام بازیگران، داستان و زمان پخش آن می پردازیم.

سریال دراکولا یا فصل دوم سریال هیولا عنوان سریال نمایش خانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری می باشد که در سال ۱۳۹۹ تولید شد. در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

در قسمت اول سریال خواهید دید: به کامران کامروا خبر می‌رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌های شرطبندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌اند و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌اش می‌شود و …

بازیگران سریال دراکولا

بازیگرنقش
ویشکا آسایشژاله کبیری
احسان امانی
محمد بحرانیمهیار مهرافزون / غضنفر چمچاره
سیما تیراندازمینا
بهنام تشکر
گلاره دربندی
مرتضی زارع
شکیلا سماواتی
نیما شعبان نژادهوشمند کامروا
گلاره عباسی
اندیشه فولادوند
مهران مدیریکامران کامروا
مرجان مومنی
فرنوش نیک اندیش
حامد وکیلی

سریال دراکولا محصولی از فیلم مارکت است که قرار است از سه شنبه (۳ فروردین ۱۴۰۰)، اولین قسمت آن ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود. این سریال به صورت هفتگی هر سه شنبه از طریق فیلیمو و نماوا قابل مشاهده می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا