اسامی بازیگران فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هومن سیدی ، بازیگر، کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس و تدوین‌ گر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از موفقیت چشمگیر سریال قورباغه در شبکه نمایش خانگی، این روزها پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرده است.

بد نیست بدانید هومن سیدی پس از موفقیت‌ های داخلی و بین‌ المللی، از شورای عالی انقلاب فرهنگی دکترای افتخاری دریافت کرده است! ساخته‌ های او جوایز بسیاری از جشنواره‌ های فجر و ورشوی لهستان و جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جشنواره بین‌ المللی فیلم شهر دریافت کرده‌ اند (از جمله جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، جایزه ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران).

محسن تنابنده نخستین بازیگری است که حضور وی در این فیلم قطعی شده است. محسن تنابنده با بازی در فیلم دانه‌ های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۲ شمسی وارد سینما شد! البته او در طول دوران حرفه‌ ای خود همواره علاوه بر بازیگری به نویسندگی و بازیگردانی نیز مشغول بوده‌ است. وی  در سال ۱۳۸۸ شمسی برای بازی در فیلم‌ های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز و در سال ۱۳۹۵ شمسی برای بازی در فیلم فراری، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌ است. او در سال ۱۳۸۶ شمسی برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. محسن تنابنده همچنین موفق به دریافت جوایز مختلفی از دیگر جشنواره‌ های داخلی و خارجی شده‌ است. بازی او در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی در ذهن‌ ها ماندگار شده است.

لازم به بیان است جنگ جهانی سوم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ شمسی جلوی دوربین می‌ رود و سایر بازیگران فیلم در خبرهای بعدی معرفی می شوند. همچنین پیمان شادمانفر (مدیر فیلمبرداری)، محمدرضا شجاعی (طراح صحنه) و الهام معین (طراح لباس) هم در این فیلم با سیدی همکاری می کنند.

سرمایه‌ گذاری فیلم را نماوا بر عهده دارد و محمدحسن شانه‌ ساززاده به عنوان مجری طرح با این پروژه همکاری می کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا