سپهر محمدی دروازه‌ بان برتر فوتسال دنیا در سال ۲۰۱۹ میلادی کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره سپهر محمدی ، دروازه‌ بان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و همچنین دروازه‌ بان تیم فوتسال گازپروم کشور روسیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سپهر محمدی با نام کامل سپهر محمدی کمال‌ آبادی ، بازیکن فوتسال ، متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر اصفهان می باشد.

سپهر با ۱۷۸ سانتی‌ متر قد، در پست دروازه بانی فوتسال فعالیت دارد. در کارنامه فعالیت های ورزشی سپهر بازی در باشگاه های فوتسال حرفه ای همچون باشگاه فوتسال فولاد ماهان (۲۰۰۷ میلادی تا ۲۰۱۰ میلادی) ، باشگاه فوتسال فیروز صفه اصفهان (۲۰۱۰ میلادی تا ۲۰۱۱ میلادی) ، باشگاه فوتسال فولاد ماهان (۲۰۱۱ میلادی تا ۲۰۱۲ میلادی) و همچنین باشگاه فوتسال گیتی پسند (۲۰۱۲ میلادی تا ۲۰۱۹ میلادی) دیده می شود. وی در حال حاضر در باشگاه فوتسال گازپروم کشور روسیه مشغول به بازی است. تیم فوتسال گازپروم کشور روسیه در حال حاضر صدرنشین جدول سوپر لیگ روسیه می باشد و در جام حذفی هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

وی در این باره در مصاحبه ای می گوید: ” ۱۲ سال است به صورت حرفه‌ ای در فوتسال کار می‌ک نم و امسال هم در تیم گازپروم روسیه لژیونر شده‌ ام. “

سپهر از سال ۲۰۰۷ میلادی در تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال جمهوری اسلامی ایران حضور دارد! البته وی در سال ۲۰۱۱ میلادی به تیم ملی فوتسال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران پیوست. او تاکنون ۶۱ بازی برای تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

سپهر محمدی ، مقام سومی مسابقات جام جهانی کلمبیا سال ۲۰۱۶ میلادی را همراه با تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در کارنامه دارد. وی درباره تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران می گوید: ” خدا را شکر تیم ملی فوتسال ایران در چند سال اخیر همیشه موفق بوده است و باعث خوشحالی مردم عزیز ایران شده است و امیدوار هستیم که سالی که پیش رو داریم، در مسابقات جام ملت های آسیا و جام جهانی باز هم همچون گذشته تیم ملی فوتسال ایران باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شود. “

اما لازم به بیان است سایت فوتسال پلنت در ادامه معرفی برترین‌ های سال ۲۰۱۹ میلادی، اقدام به معرفی ۱۰ دروازه‌ بان برتر جهان کرد که نام سپهر محمدی ، دروازه‌ بان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هم در آن دیده می‌ شود! سپهر با درخششی که در تیم‌ های گیتی پسند، گازپروم روسیه و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران داشت، در جمع گزینه‌ های برترین دروازه‌ بان قرار گرفته است تا شانس خود را برای کسب عنوان بهترین دروازه‌ بان جهان محک بزند!

اسامی ۱۰ دروازه‌ بان برتر جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی به شرح زیر است:

  • میودراک آکسنتیچویچ (صربستان)
  • کارلوس بارون (اسپانیا)
  • جونی مندز (برزیل)
  • هرنان فاراچ (آرژانتین)
  • تیاگو مندز گوییتا (برزیل)
  • لئوناردو هیگوئیتا (برزیل- قزاقستان)
  • سپهر محمدی (ایران)
  • خوان جوانجو (ایچانیا)
  • استفانو مامارلا (ایتالیا)
  • یوشی سکیگوچی (ژاپن)

آدرس اینستاگرام سپهر محمدی

https://www.instagram.com/sepehr_mohammadi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا