زهره فکور صبور که بود و علت مرگ او چیست؟

زهره فکور صبور بازیگر جوان صداو سیمای کشورمان که بازی او در سریال دردسرهای عظیم بازگشت خوبی به تلویزیون بود در یادها مانده است ، ضمن تسلیت مرگ وی در این مطلب از بلاگ جدول یاب خواهیم خواند که : زهره فکور صبور که بود و علت مرگ او چیست؟ ، با ما همراه باشید :

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ برابر با روز سه شنبه در منزل شخصی خود درگذشت.

خبرگزاری ها هنوز علت دقیق مرگ زهره فکور صبور مشخص نکردند اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر مسمویت دارویی با قرص در منزل شخصی خود، ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر سینما و تلویزیون مشخص نیست.

همچنین بنا بر ادعای رسانه‌ها، منابع کاملا آگاه گفته‌اند این بازیگر بر اثر مسمومیت ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده است اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

فکور صبور ۴۳ ساله سینما و تلویزیون در فیلم‌هایی چون روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ و… ایفای نقش کرده است.

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷،درگذشت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. وی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت .زهره فکور صبور که بود و علت مرگ او چیست؟

نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود.

این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

ایشان در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال بی همگان به تهیه کنندگی مهران مهام می بودند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

همسر اسحاق قویدل کوه عضله ایران کیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا