جزئیات ساخت فیلم زندگی ریحانه پارسا با نام زمان در خارج از کشور

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم زندگی ریحانه پارسا با نام زمان در خارج از کشور خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ریحانه پارسا ، بازیگر سینما و تلویزیون فیلمنامه ای با نام ” زمان ” را از زندگی شخصی خود و اتفاقاتی که در سینما برای وی رخ داده است، به نگارش درآورده است که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم بر می گردد!

فیلم زندگی ریحانه پارسا

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است. گفته می شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می شود!

سام درخشانی چندی پیش در یک گفت و گوی تلفنی درباره ریحانه پارسا گفت:

” ریحانه پارسا  در حال حاضر در کشور همسایه در خارج از کشور زندگی می کنند، او در تصمیمی که به یکباره گرفتند، ما و خانواده خود را غافلگیر کردند، در تماس تلفنی که با او داشتنم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است، من به  ریحانه پارسا  توصیه کردم که پل های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند. “

بد نیست بدانید ریحانه پارسا در رشته نمایش از هنرستان دیپلم گرفته است. وی در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد طلاق گرفت! ریحانه پارسا در شبکه ‌های اجتماعی حاشیه‌ هایی ایجاد کرده است که باعث شده است او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر ، بلافاصله تمامی عکس‌ های خود از نقش ‌آفرینی در این سریال را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد و عکس‌ هایی با ظاهری متفاوت مشابه عکس ‌های مدل‌ ها منتشر کرد.

او نوشت:

” من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره! “

و به علت انتقادهای فراوان، صفحه اینستاگرام خود را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد.

ژست ‌ها و عشوه‌ های ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنواره ی فیلم فجر ۱۳۹۸ شمسی نیز واکنش‌ های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت ‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا