جزئیات ساخت فیلم سینمایی شکرستان با بازی شهاب حسینی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم سینمایی شکرستان با بازی شهاب حسینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نسخه سینمایی شکرستان به تهیه کنندگی مسعود صفوی ، در مرحله نگارش متن ها است و بعد از پایان نگارش ، وارد مرحله پیش تولید خواهد شد. از گزینه های کارگردانی این فیلم سینمایی ، می توان به عباس جلالی یکتا یا مانی وطن دوست اشاره کرد.

در این فیلم سینمایی ، بازیگران ریٔال در کنار شخصیت های انیمیشنی قرار می گیرند و حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر و راوی در این فیلم سینمایی قطعی شده است. لازم به بیان است این فیلم سینمایی امسال مقابل دوربین می رود و در سال آینده بنا به وضعیت اکران در سینماها به نمایش در می آید.

شکرستان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی ایرانی است که ساخته مرکز صبا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می ‌باشد! از سری اول این مجموعه تا به اکنون ۱۰۸ قسمت آن تولید شده است و از برنامه کودک و نوجوان شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده ‌است. سری دوم آن که عروسکی است از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می ‌شود.

شکرستان با روش کات اوت یا بریده مقوا ساخته شده است و استقبال زیادی از آن شده‌ است! قسمت ‌هایی از این مجموعه در جشنواره‌ های خارجی از جمله جشنواره چانگوی چین، جشنواره جیفونی ایتالیا و جشنواره فیلم کودک هند نمایش یافته ‌است. شکرستان در سال ۱۳۸۷ شمسی ، برنده جایزه بهترین پویانمایی سال در جشن خانه سینما شد.

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا