خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم همراه ما باشید. سریال زندگی شاهانه من به کارگردانی چاغری بایراک و نویسندگی مریچ آسمی در سال ۲۰۲۳ در ترکیه تولید شده است. هلال آلتینبیلک، اونور تونا و ییگیت اوزشنر بازیگران شناخته شده این سریال هستند. این سریال، پر از رمز و راز، روایتگر داستان شوکه  کننده شبنم است. شبنم با مشکلات بزرگی به دنیا آمده است و سخت کوشیده است تا آن ها را پشت سر بگذارد و هر آنچه لازم است را برای این کار انجام دهد اکنون او سعی می کند از زندگی خلافکارانه گذشته خود خلاص شود.

قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۲۹ سریال ترکی زندگی شاهانه من

ملیسا تو دکوراسیون خونه دخالت میکنه و به روهو میگه که چیکار کنه روهو از دستورهای اون خسته و کلافه شده. شبنم و اجه با یه وکیل در حال حرف زدنن و او بهش میگه که قرارداد ازدواجو تو کدوم دفترخانه امضاء کردین؟ شبنم یادس میاد و میگه تو خونه بود یه سری برگه داد گفت امضاء کنم وکیل میگه اینی که میگین اصلا اعتبار نداره و جعل سند کردن آنها جا میخورن و شبنم خوشحال میشه و میگه یعنی از نظر حقوقی کاری میتونم بکنم؟ او میگه میتونین شکایت کنین و آیسل خانم به زندان میوفتن شبنم خوشحال میشه. آنها با بورا وکیل آیسل قرار میزارن تو لابی هتل و بهش میگن که خبر دارن از جعل استاد و میپرسن که اونور هم میدونه یا نه؟! بورا میگه نه خبر نداره اجه میگه به آیسل نگو منم اینجا بودم چون خیلی عصبی میشه از دستت بورا میره و به آیسل رنگ میزنه و خبر میده که شبنم فهمیده قرارداد جعلی بوده او شوکه میشه و حسابی میترسه. اجه به خبرنگارها خبر داده و به شبنم میگه برو اونور باید از قرارداد مطلع بشه! شبنم جلوی دوربین میره و اونا درباره شکارچی ثروت بودن ازش میپرسن که او میگه به نظرتون اگه من شکارچی ثروت بودم بعد از ازدواجم قرارداد ازدواج امضاء میکردم؟ و میره.

اونور با دیدن فیلم تو فضای مجازی بهم میریزه و نمیدونه چیکار کنه سپس سریع میرن سمت خونه. آیسل به مادر و پدر شبنم زنگ میزنه و میگه بهتره باهم آشنا بشیم دیگه وقتش رسیده و واسشون پرواز اختصاصی میفرسته. اونور وقتی به خانه میره با مادرش دعوا میکنه به خاطر قرارداد و بعد از داد زدن سرش زنگ میزنه به شبنم و باهاش قرار میزاره. اونور میره تو لابی هتل و بهش میگه اومدی تو هتل میمونی انگاری مشکل مالیات رفع شده! شبنم میگه همینجوری که میبینی به پول تو احتیاج ندارم. سپس اونور باهاش حرف میزنه و میگه چی میخوای؟ شبنم میگه بچه هامو اونور میگه از احتمالات حرف بزن اصلا حساباتو باز میکنم خوبه؟ یا از قرارداد ازدواج چشم پوشی میکنم اما شبنم میخنده و میگه از کدوم قرارداد حرف میزنی؟ همونی که مادرت جعل کرده؟ بیا معامله کنیم بچه هام در قبال مادرت وگرنه نیوفته تو زندان اصلا هم واسم مهم نیست چه بلایی سرش میاد بعد از بلاهایی که سرم آورده! بهت ۲۴ ساعت وقت میدم و میره.

اونور با آیسل تماس میگیره و میگه به ملیسا بگو بره خونه خودش آیسل به ملیسا میگه و او جا میخوره سپس میره میبینه بچه های شبنم دارن تو استخر شنا یاد میگیرن که امره را پرت میکنه تو استخر و فیلم میگیره سپس درباره مادری کردن حرف میزنه و فیلمو میزاره تو فضای مجازی شبنم با دیدن این فیلم عصبی میشه و میره خونه اونور. او با ملیسا کنار استخر دعوا میکنه و با زدن سیلی بهش پرتش میکنه تو استخر و میگه بهت گفته بودم نزدیک بچه های من نشو! و مدام سرشو زیر آب نگه میداره ملیسا تلاش میکنه و موفق میشه از دستش فرار کنه و بره تو اتاقش شبنم پشت در میگه دفعه بعدی میکشمت و میره. ملیسا که دیده عصبیش کرده خوشحال شده. اونور به خونه مسعود رفته و تهدیدش میکنه که از زنش دور باشه و فاصله بگیره و بعد از کمی بحث کردن از اونجا میره. سلو خونه مسعود را زیر نظر داره و تو ماشین نشسته…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زندگی شاهانه من + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا