خلاصه داستان قسمت ۴۰۴ سریال ترکی خواهران و برادران + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران خلاصه داستان قسمت ۴۰۴ سریال ترکی خواهران و برادران را گذاشته ایم، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. سریال ترکیه ای Kardeslerim خواهران و برادران به کارگردانی سرکان بیرینجی داستان یک خانواده را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها سعی دارند هر طور شده کنارهم باشند و با تکیه بهم از پس سختی‌های زندگی بربیایند. این سریال خانواده بودن،کنارهم بودن،بدی‌ و خوبی را نشان می‌دهد. نویسندگی این اثر گول ابوس سرمچی می باشد. بازیگران این سریال جذاب عبارتنداز؛ Celil Nalçakan – Halit Özgür Sarı – Ahu Yağtu – Cüneyt Mete – Fadik Sevin Atasoy – Su Burcu Yazgı Coşkun  و …

قسمت ۴۰۴ سریال ترکی خواهران و برادران
قسمت ۴۰۴ سریال ترکی خواهران و برادران

قسمت ۴۰۴ سریال ترکی خواهران و برادران

عمر با درماندگی میخواد شروع کنه به گشتن تو اون زباله ها که اوگولجان میگه خل شدی؟ چجوری اون سنگو میخوای اینجا پیدا کنی؟ بزار یه راه دیگه پیدا کنیم! عمر میگه راه دیگه ای نیست اگه نمیخوای کمک کنی برو اونور خودم انجام بدم! آنها به آکیف زنگ میزنن و ماجرارو میگن او جا میخوره و میره پیششون تا ببینن چیکار کنن. آیلا به خانه نباهت رفته و از دیدن اون همه وسایل بچه که آکیف خریده ذوق میکنه. ثریا به دم در خانه نباهت رفته و بهش میگه نیومدم اینجا دعوا کنم اومدم بگم من کشیدم کنار و در اسرع وقتم با دخترم از اینجا میریم نباهت فقط بهش گوش میده و از حرفاش جا میخوره که داره ازش معذرت خواهی میکنه. ثریا وقتی میخواد به خانه بره آکیف بهش زنگ میزنه ومیگه که سوسن تو دردسر افتاده و ماجرارو بهش میگه ثریا شوکه شده و حسابی نگران میشه و میره پیششون تا ببینه باید چیکار کنن. سپس تصمیم میگیرن ببینن چقدر میتونن باهم پول جمع کنن که بدن به گروگانگیرها. ثریا وقتیتنها میشه یادش میوفته که تو گوشی سوسن ردیاب نصب کرده بوده و به پلیس زنگ میزنه سپس به اونجا میره.

او ازشون میخواد تا سوسن دخترشو ببینه اما اونا ثریا را هم میبرن پیش سوسن دخترش و رو صندلی میبندنش. الیف به عمر که پیش آکیف هست زنگ میزنه و میگه سنگو پیدا کردم بچه خدمتکار داشته باهاش بازی میکرده آنها خوشحال میشن و میرن تا سنگو بگیرن و برن بدن به گروگانگیرها اما وقتی به اونجا میرسن میبینن که ثریا اونجاست و همه چیزو ریخته بهم که کلافه و عصبی میشن آنها سوسن و ثریا را باز میکنن تا سنگو بدن از اونجا برن که صدای ماشین پلیس میاد ثریا میگه کار منه فکر کردین هر غلطی که خواستین میتونین بکنین!؟ سردسته آنها عصبی میشه و اسلحه میگیره سمتشون که درگیر میشن و ثریا میبینه اون مرد میخواد به عمر شلیک کنه جلوش میپره و تیر به اون میخوره. آنها فرار میکنن و پلیس و آمبولانس از راه میرسن ثریا موقع سوار شدن تو آمبولانس به عمر میگه که من باعث مرگ مادرت شدم منو ببخش سوسن به تو میسپارم همون موقع نبضش وایمیسته و سوسن گریه میکنه و عمر که شوکه شده نمیدونه باید چیکار کنه و سوسن را آروم میکنه….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim + عکس (فصل ۱) 

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim (فصل ۲)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا