خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم همراه ما باشید. سریال زندگی شاهانه من به کارگردانی چاغری بایراک و نویسندگی مریچ آسمی در سال ۲۰۲۳ در ترکیه تولید شده است. هلال آلتینبیلک، اونور تونا و ییگیت اوزشنر بازیگران شناخته شده این سریال هستند. این سریال، پر از رمز و راز، روایتگر داستان شوکه  کننده شبنم است. شبنم با مشکلات بزرگی به دنیا آمده است و سخت کوشیده است تا آن ها را پشت سر بگذارد و هر آنچه لازم است را برای این کار انجام دهد اکنون او سعی می کند از زندگی خلافکارانه گذشته خود خلاص شود.

قسمت ۶۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من
قسمت ۶۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من

قسمت ۶۶ سریال ترکی زندگی شاهانه من

آیسل رفته پیش شبنم و باهاش حرف میزنه و میگه راسیتش این ماجرای تصادف خیلی منو ریخته بهم اگه بلایی سر نوه هام میومد نمیدونم باید چیکار میکردم! شبنم میگه خوب الان قبول کردین دیگه که کار دمیر بوده! اون فیلمو که دیدین از طرفی کلاه کاسکتم اونور دیده بود بهم گفت آیسل میگه ولی بازم باورش واسم سخته تو هم مادری میفهمی حالمو نمیدونم کجاست داره چیکار میکنه چی میخوره! واقعا نگرانشم میشه تو بهش پیامی ایمیلی چیزی بدی بگی که از کارش گذشتی و به پلیس تحویلش نمیدی تا خیالش راحت بشه برگرده من دارم دیوونه میشم از این دل نگرانی! تو منو درک میکنی نه؟ شبنم خودشو کنترل میکنه و میگه آره باشه بهش پیام میدم خبری شد بهتون رنگ میزنن آیسل با خوشحالی بغلش میکنه و ازش تشکر میکنه. بعد از رفتنش اونور وقتی به اونجا میره سبنم بهس میگه که باید بری با مادرت صحبت کنی و همه چیزو بگی مادرت که تورو تحویل پلیس نمیده! اونور میگه واسم سخته نمیتونم این کارو بکنم.

شبنم میگه یکی از این قضیه خبر داره واسه همین بهمون پیام داده بهت ین کار اینه که به مادرت بگی همه چیزو! اونور میگه نه نمیتونم واسم راحت نیست اصلا! اگه دیدم داره ماجرا بیخ پیدا میکنه و همه فهمیدن میگم که کار من بوده تورو تهدید کردم نمیزارم بهت صدمه برسه قول میدم! شبنم میگه باشه فکر کنم اونی که اون پیامو بهمون داده الیف باشه چون مامانم گفت که اون شب که اومدم خونه تون الیف منو میپاییده امکان داره که اومده بوده دنبالم و فهمیده باید جای دمیرو عوض کنیم که اگه به پلیس چیزی گفت اومدن دمیرو پیدا نکنن! اونور قبول میکنه تا شب جای دمیرو عوض کنن. شب شبنم میره تو پارکینگ با اونور که همون موقع واسه جفتشون یه پیام میاد که میبینن فیلم موقع دفن کردن دمیر را واسشون فرستاده آنها جا میخورن و حسابی استرس میگیرن شبنم پیام میده چی میخوای؟

او میگه ۵ میلیون دلار اونور میگه باشه میدیم بهش تا ساکت بشه شبنم میگه فکر کردی تموم میشه؟ بعد میاد دوباره ۱۰ میلیون میخواد بعد میاد بیشتر میخواد باید بفهمیم کیه! ییلماز رفته پیش الیف تا باهاش حرف بزنه که رضایت بده او میگه باسه به یه شرط اونم این که شراکت ادامه داشته باشه و مسعود یه شب باهام باشه بریم شام بخوریم و وقت بگذرونیم ییلماز این خبرو به گوش مسعود میرسونه و او اول عصبی شده و بعد میگه قبول میکنم. اونور شب موقع خواب کابوس میبینه که فیلمو واسه مادرش هم فرستادن و او اومده پیشش و میگه چجوری تونستی این کارو با برادرت کنی؟! اونور داد میزنه که من کاری نکردم و از خواب میپره. شبنم بچه هاشو برده پارک که امره میره دنبال توپش و شبنم و اجه نگران میشن فکر میکنن گم شده اما امره با یه مرد برمیگرده پیش شبنم و اون مرد با شبنم با طعنه حرف میزنه درباره بچه و نگران شدن مادر….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زندگی شاهانه من + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا