داستان کامل فصل چهارم سریال از سرنوشت | سریال از سرنوشت ۵ کی پخش می شود؟

در این مطلب از سایت جدولیاب می خوانید که خیلی ها بی صبرانه منتظر هستند تا فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته و پخش شود و آن ها به تماشای ادامه زندگی سهراب و هاشم بنشینند. این مجموعه ابتدا در سه فصل طراحی شده بود اما استقبال زیاد از آن باعث شد ادامه پیدا کند، از این رو ما جزئیات دقیقی از بازیگران جدید، خلاصه داستان و همچنین ساخت فصل پنجم و ششم آن آماده کرده ایم که می خوانید.
فصل چهارم سریال از سرنوشت

بازیگران جدید در سریال از سرنوشت

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال از سرنوشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دو بازیگر جوان و جدید به ما اضافه شدند که در آینده معرفی شان می کنیم. اما از میان بازیگرهای چهره می توان به سولماز غنی و نگین صدق گویا اشاره کرد، همچنین چند بازیگر در حال انتخاب شدن هستند.

با هاشم و سهراب تا فصل ۶

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که این سریال قابلیت ادامه دادن تا چند فصل را دارد؟ گفت: برنامه ریزی هایی انجام شده است و بنا داریم از سرنوشت را تا فصل ۶ ادامه دهیم.

قصه فصل چهار از سرنوشت

وی درباره قصه فصل چهار از سرنوشت نیز بیان داشت: در این فصل ما ادامه زندگی هاشم و سهراب را می بینیم و آزاد شدن هاشم از زندان و مشکلات جدیدی که در زندگی و کار با آن ها روبرو می شود و موانعی که در جهت تولید برای این دو شخصیت اصلی پیش می آید.

تحویلیان با اشاره به بیان اینکه سازمان ها و ارگان های مختلف برای سریال سازی هزینه هایی از گره تولید دریافت می کنند، افزود: سفر به قزوین سفری است که یکی از قهرمان های ما به این شهر دارد و فرصتی می شود تا سری به این شهر بزنیم. اگر میراث فرهنگی قزوین با ما همکاری کنند می توانیم به خوبی این مکان های تاریخی را نشان دهیم اما متاسفانه این روزها طوری شده که همه ارگان ها برای ما چرتکه می اندازند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا