زمان پخش سریال ارباب حلقه ها + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال ارباب حلقه ها همراه با خلاصه داستان و اسامی بازیگران این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کمپانی آمازون تنها برای فصل اول سریال ارباب حلقه ها بودجه ۴۶۵ میلیون دلاری کنار گذاشته است! قبل‌ تر اعلام شده بود آمازون برای چند فصل از این سریال ۵۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها

اگر بخواهیم یک مقایسه داشته باشیم، جالب است که بدانید HBO برای هر فصل از سریال بازی تاج و تخت به طور متوسط ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است! آمازون در حالتی این مبلغ را فقط برای تولید فصل اول این سریال هزینه کرده است که پیش از این رقم ۲۵۰ میلیون دلار نیز برای خرید حق ساخت این مجموعه پرداخت کرده است.

این کمپانی در حال حاضر برای ساخت ۵ فصل از این سریال برنامه دارد! همچنین ممکن است در آینده شاهد اسپین‌ آف‌ هایی از این سریال باشیم. این سریال که هم اکنون در نیوزیلند در حال ساخت است، به احتمال زیاد اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌ شود. سه گانه سینمایی ارباب حلقه ها شامل سه فیلم ارباب حلقه‌ ها: یاران حلقه (۲۰۰۱ میلادی)، ارباب حلقه‌ ها: دو برج (۲۰۰۲ میلادی) و ارباب حلقه‌ ها: بازگشت پادشاه (۲۰۰۳ میلادی) در مجموع با هزینه ۲۸۱ میلیون دلاری به کارگردانی پیتر جکسون ساخته شد و در مجموع به فروشی بالغ بر دو میلیارد دلار در گیشه جهانی سینما دست یافت!

لازم به بیان است چندی پیش بیست بازیگر جدید به سریال ارباب حلقه‌ ها آمازون اضافه شدند. این بازیگران سینتیا رابینسون ، ماکسیم بالدری ، ایان بلک ‌برن ، کیپ چپمن ، آنتونی کرام ، ماکسین کانلیف ، تریستان گراول ، سر لنی هنری ، توسیتا جایاسوندرا ، فابین مک‌ کالم ، سایمون مرلز، جف مورل ، پیتر مولان ، لوید اوون ، آگستس پرو ، پیتر تیت ، الکس تارانت ، لیون وادهام ، بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی خواهند بود. سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) با توجه به بودجه مالی عظیم خود، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین سریال ‌های خارجی تاریخ را دارا است!

تولید سریال ارباب حلقه ‌ها اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی زارش و اعلام شد که آمازون برای چند فصل آن نزدیک به ۱ میلیارد دلار هزینه خواهد کرد. بد نیست بدانید فصل نخست سریال ارباب حلقه ‌ها دارای ۲۰ قسمت خواهد بود؛ البته خود کمپانی آمازون هنوز به شکل رسمی تعداد قسمت‌ های این سریال را اعلام نکرده است.

خلاصه داستان سریال ارباب حلقه ها

شایعه شده بود که آمازون قرار است سریال پیش ‌درآمدی را بر محور نسخه جوان ‌تر پادشاه انسان ‌ها در فیلم ارباب حلقه‌ ها یعنی آراگورن بسازد! اما بعد از مدتی مشخص شد که داستان این سریال، بسیار قبل ‌تر از حوادث فیلم‌ های ارباب حلقه ‌ها خواهد بود. در ۱۵ فوریه صفحه رسمی توییتر سریال ، تصویری از نقشه ‌ای بدون عنوان را منتشر کرد!

طی هفته ‌های بعدی این نقشه با مشخص کردن مکان ‌هایی مانند موردور و موریا گسترش یافت! در ماه مارس ، صفحه رسمی توییتر این سریال نسخه نهایی نقشه را با مشخص کردن نام برخی از مکان‌ های مهم به اشتراک گذاشت و در توضیح نوشت:

به دوره دوم خوش آمدید.

هم نقشه و هم توضیح داده شده، مشخص کرد که حوادث سریال ارباب حلقه‌ ها بسیار پیش ‌تر از زمان فرودو خواهد بود. با توجه به نام مکان‌ های مشخص شده در نقشه، میناس آنور و میناس ایتیل دو مکانی هستند که قبلا در آن‌ ها حضور داشتیم.

میناس آنور ، نام قدیمی شهر سفید میناس تیریث است که در حوادث مربوط به بازگشت پادشاه (The Return of the King) در جبهه جلویی نبرد دشت ‌های پلنور قرار داشت. میناس ایتیل نیز نام اصلی میناس مورگول است که فرودو، سم و گالوم به صورت پنهانی از آن عبور کرده بودند و همچنین مکانی است که پادشاه جادوگر آنگمار، نیروهای خود را از آنجا به سمت نبرد می ‌فرستاد.

این نقشه نام‌ مکان ‌های خاص دیگری را نیز در بطن خود جای داده است: قلمرو روهان با نام کالناردون شناخته می ‌شود؛ قبل از آمدن ارباب ‌های اسب از شمال به آنجا و آباد کردن آن، این سرزمین به این نام شناخته می ‌شد. قلمرو الف‌ ها، یعنی لوتلورین با عنوان لائوره ‌لیندوره‌ نان (نام قدیمی) نام‌ گذاری شده است.

برج دیده ‌بانی آمون سول که در حوادث یاران حلقه (The Fellowship of the Ring) با نام Weathertop شناخته می ‌شود نیز با عنوان قدیمی خود نام‌ گذاری شده است. این نام در واقع مربوط به زمانی است که این مکان بخشی از پادشاهی باستانی آرتدین بود. تمام این ‌ها بدین معنی است که حوادث سریال ارباب‌ حلقه ‌ها به ‌احتمال ‌زیاد در بازه زمانی قبل از نخستین شکست سائورون و طلوع دوره سوم رخ می ‌دهد.

بزرگ ‌ترین چیزی که این نقشه شامل آن می ‌شود، جزیره نومنور است که زمانی خانه یک تمدن گمشده افسانه ‌ای از انسان‌ هایی بود که بعد از عدم پذیرش پرستش خدای واحد ارو ایلوواتار و شورش علیه والار، نابود شدند. احتمالا در این سریال شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که سه یا چهار هزار سال پیش از حوادث فیلم ارباب حلقه‌ ها رخ داده است!

از جمله این حوادث می‌توان به این موارد اشاره کرد: به تباهی کشانده شدن جامعه نومنوریایی ‌ها توسط سائورون، اقدامات نومنوریایی ‌های برای آزار الف‌ ها و همچنین مخالفت با والار و تولد ایزیلدور. (پادشاه انسان ‌ها که با قطع کردن انگشت سائورون، حلقه را از او می ‌گیرد)

با وجود اینکه آمازون باید به جزئیات داستان ذکر شده توسط جی.آر.آر تالکین متعهد باشد، اما این شرکت می ‌تواند در بقیه مواردی که راجع به آن‌ها چیزی گفته نشده است، خلاقیت به خرج دهند. (اما طبق گفته شیپی، نمایندگان تالکین حق وتو دارند) حتی برای طرفداران سرسخت دنیای ارباب حلقه‌ها نیز چیزهای جدیدی وجود خواهد داشت.

اسامی بازیگران سریال ارباب حلقه ها

درباره بازیگران سریال ارباب حلقه ها خبرهای گوناگونی به گوش می رسد! ویل پولتر قرار بود نقش کاراکتری به نام بلدور (پسر برگو) را در این سریال ایفا کند، که بنا به دلایل مختلف از آن کنار گذاشته شد!

همچنین طبق شایعات مختلف گویا بازیگر استرالیایی ، مارکلا کاونا نیز قرار است در این پروژه حضور داشته باشد و نقش کاراکتری به نام تایرا را ایفا کند؛ تایرا یا نامی رمزگذاری شده برای کاراکتری خاص محسوب می ‌شود و یا کاراکتری جدید به حساب می ‌آید که برای این سریال ساخته شده است.

همچنین ماکسیم بالدری نیز در این سریال حضور خواهد داشت و جوزف ماول نیز نقش شرور اصلی داستان به نام اورن را ایفا خواهد کرد. در هیچ‌ کدام از آثار جی.آر.آر تالکین کاراکتری به نام اورن وجود ندارد! ممکن است این اسم اشاره عجیبی به اورندیل (پدر ایزیلدور) داشته باشد.

مورفید کلارک نقش نسخه جوان گالادریل را ایفا خواهد کرد.

سرانجام در تور مطبوعاتی TCA آمازون لیست کامل بازیگران سریال ارباب حلقه‌ ها اعلام شد که بدین شرح است:

رابرت آرامایو ، اوین آرتور ، نازنین بنیادی ، تام بادج ، اسماعیل کروز کوردوا ، اما هورواث ، سوفیا نوموته ، مگان ریچاردز ، دیلان اسمیت ، چارلی ویکرز و دنیل ویمن.

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها

توجه داشته باشید هنوز تاریخ پخش سریال ارباب حلقه‌ ها به شکل رسمی اعلام نشده است. اگرچه جنیفر سالک ، سرپرست استودیوهای آمازون، طی گفتگو با هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرده بود هدف آن ‌ها این است که این سریال را تا سال ۲۰۲۱ میلادی روی سرویس آمازون عرضه کنند.

طبق قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری که این حق را به آمازون می ‌داد تا سریال ارباب حلقه‌ ها را تولید کند، این شرکت باید دو سال پس از بسته شدن قرارداد (که در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود) کار تولید این سریال را آغاز کند. البته هر سریال با چنان دامنه وسیعی به مدت زمان زیادی برای آماده شدن نیاز دارد؛ از این رو احتمال می ‌رفت تا سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد آغاز پخش این سریال باشیم.

با همه‌ گیر شدن ویروس کرونا، روند تولید سریال ارباب حلقه‌ ها نیز متوقف شد و با تاخیر مواجه شد؛ اما در اوایل ماه جولای بود که دولت نیوزیلند (یکی از محدود کشورهایی که از گزند ویروس کرونا در امان مانده است) به تعدادی از عوامل سریال ارباب حلقه ‌ها اجازه داد برای ادامه کار خود به این کشور سفر کنند. البته آن‌ ها می ‌بایست بعد از ورود به این کشور حدود دو هفته را در قرنطینه می‌ گذراندند و سپس کار خود را شروع می‌ کردند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا