زمان پخش و تکرار سریال ۸۷ متر از شبکه یک

سریال ۸۷ متر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی کیانوش عیاری به زودی به روی آنتن خواهد رفت. عیاری که پیش از این سریال روزگار قریب را گارگردانی کرده این بار با سریال ۸۷ متر  وارد میدان شده و علی رغم مشکلات مالی و توقف در فیلمبرداری سرانجام ۸۷ متر را به کنداکتور پخش شبکه یک رسانده. باتوجه به سریال فاخر روزگار قریب و محبوبیت آن حتی بعد از گذشت ۱۲ سال انتظارات از این کارگردان بالاست و باید دید ۸۷ متر میتواند بار دیگر افتخاری در کارنامه عیاری بیاورد یا نه.

سریال ۸۷ متر

خلاصه داستان سریال ۸۷متر

۸۷ متر یک درام اجتماعی است و روایتگر ماجرای یک کلاهبرداری است دو خانواده پوردورانی و خلیلی درگیر این ماجرا میشوند.

فرج ناصری فروشنده ای است که خانه را به خانواده پوردورانی فروخته.

آنها روز اسباب کشی با خانواده خلیلی که زودتر از آنها اسباب زندگیشان را به خانه برده اند روبرو میشوند و پی به کلاه برداری میبرند و ادامه ماجرا دستخوش اتفاقاتی است که حول همین محور میچرخد.

اسامی بازیگران سریال 

در میان اسامی بازیگران سریال ۸۷ متر چهره های جدیدی چون ملیکا نصیری به چشم میخورد و بازیگرانی چون علی دهکردی،مهران رجبی،فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، مسیح خانزاده، سلیمه رنگزن،رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه در ۸۷ متر ایفای نقش گرده اند.

سریال ۸۷ متر

ساعت پخش و تکرار 

این سریال در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سیما فیلم در دست تولید و برنامه ریزی شده ، و گفته شده در نیمه اول تیر ماه سال ۹۹ روانه آنتن می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
صالح بزرگمهرخبرنگار
صالح بزرگمهرخبرنگار
3 سال قبل

سلام مسیح خانزاده بازیگری توانا وبااستعدادیست که کیانوش عیاری کشفش کرده ودراین سریال نقش پسره ارشد زنده یاد حسین محب اهری رابازی میکند متاسفانه به علت کم بود بودجه بعضی ازبازی های این بازیگردردادگاه وبهشت زهراحذف شد

دکمه بازگشت به بالا