سریال ترکی تو در بزن چند قسمت است؟ + بیوگرافی بازیگران اصلی سریال تو در بزن

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال ترکی تو در بزن یکی از موفق ترین و پرمخاطب ترین سریال های کمدی عاطفی ترکیه ای سال ۲۰۲۰  به کارگردانی یوسف پیرحسن  می باشد. چهره های برجسته و شناخته شده ای همچون هانده ارچل و کرم بورسین در این سریال نقش های اصلی داستان را ایفا کرده اند که پیش از این در چندین سریال بزرگ و موفق دیگر تجربه بازی داشته اند و بازی آنها در این سریال به شدت از سوی مخاطبین مورد تحسین قرار گرفته است. این سریال ترکی مجموعا ۲۰ قسمت دارد.

پخش این سریال از ۸ جولای آغاز شده که به صورت هفتگی پخش می شود و در ماه نوامبر شاهد پخش اخرین قسمت آن خواهیم بود. داستان این سریال در مورد  دختر و پسری جوان به نام های ادا و سرکان است. ادا یلدیز ( هانده ارچل )، دختری است که آرزوی ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد اما پسری جوان و خوش تیپ به نام سرکان بولوت ( کرم بورسین )که همکلاسی اوست در این مسیر، سد راه ادا می شود و اجازه نمی دهد بورس تحصیلی را دریافت کند.

اگر ادا به مدت ۲ ماه وانمود کند که نامزد سرکان است می تواند این بورس تحصیلی را بگیرد. ادا در ابتدا این پیشنهاد را نمی‌پذیرد اما با تغییر شرایط مجبور می شود قبول کند و در این مدت این دو نفر به یکدیگر علاقه مند می‌شود.

سریال ترکی تو در بزن
سریال ترکی تو در بزن

اسامی بازیگران اصلی سریال تو در را بزن

Hande Ercel در نقش Eda Yildiz

Kerem Bursin در نقش Serkan Bolat

Neslihan Yeldan در نقش Aydan Bolat

Bige Onal در نقش Selin Atakan

Evrim Dogan در نقش Ayfer Yildiz

Ismail Ege Sasmaz در نقش Kaan Karadag

Anil Ilter در نقش Engin Sezgin

Melisa Dongel در نقش Ceren Basar

Cagri Citanak  در نقش  Ferit Simsek

بیوگرافی کرم بولسین بازیگر نقش سرکان:

کرم بورسین بازیگر جذاب و خوش چهره ترکیه‌ای ۴ ژوئن ۱۹۸۷ میلادی در استانبول  متولد شد. او تاکنون در چندین آثار تلویزیونی موفق بازی کرده و یکی از بازیگران موفق و شناخته شده ترکیه است.

این بازیگر جوان،  به خاطر شغل پدرش در کشورهای متعددی تحصیل کرد. وی یک خواهر با نام ملیس دارد که عکاس است.  در سن ۱۲ سالگی همراه خانواده‌اش به آمریکا رفت. دوران دبیرستان را در تگزاس به اتمام رساند و سپس به بوستون رفت و در آنجا از کالج امرسون  در رشته بازاریابی ارتباطات فارغ التحصیل شد. او در این کالج  به بازیگری علاقه مند شد و همزمان با دانشگاه در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و به مدت دو سال دوره بازیگری دید.  او به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در یکی از رقابت‌ها در امریکا انتخاب شد. پیش از انکه بازیگر شود راننده بود. بورسین فعالیت بازیگری را از سال ۲۰۰۶ با فیلمی به نام «Thursday» آغاز کرد. او سابقه فعالیت در چندین فیلم تلویزیونی امریکایی را دارد و همچنین چهره تبلیغاتی برندهای متعددی در آمریکا بود.

سریال ترکی تو در بزن
سریال ترکی تو در بزن

بورسین برای جشن عروسی یکی از بستگانش به ترکیه آمده بوده که یک دیدار مسیر حرفه ای او را تغییر داد و بازیگری در تلویزیون ترکیه در مسیر زندگی او قرار گرفت و وارد این حیطه شد. او در سال ۲۰۱۳ با سریال «      Güneşi Beklerken» فعالیت بازیگری در تلویزیون ترکیه را آغاز کرد و تاکنون در ۸ سریال ترکیه‌ای ایفای نقش کرده است. سریال « Sen Çal Kapımı» (تو در بزن) آخریت سریال اوست. این بازیگر ۳۳ ساله در سینمای ترکیه هم فعالیت دارد و فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده است. «Eflatun» آخرین فیلم سینمایی اوست. به علاوه بد نیست بدانید که  سرکان بورسین چندین فیلم کوتاه و کار تئاتر هم در کارنامه کاری خود دارد. بورسین قاعدتا خودش ترجیح می‌دهد هم در آثار هالیوود و هم در سریال‌های ترکیه‌ای به طور موازی فعالیت داشته باشد. او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی سئول شده است.

کرم بورسین در حال حاضر مجرد است و به گفته خودش در هیچ رابطه ای نیست. شایعاتی در خصوص رابطه او با همبازی اش هانده آرچل در سریال جدیدش شنیده می شد که او در مصاحبه ای اظهار داشت: «عاشق هانده نشده ام.»

سریال ترکی تو در بزن
سریال ترکی تو در بزن

بیوگرافی هانده آرچل بازیگر نقش ادا یلدیز:

هانده آرچل بازیگر و مدل جذاب و خوش چهره ترکیه ای متولد ۲۴ نوامبر سال ۱۹۹۳ میلادی است. این بازیگر جوان ففعالیت بازیگری را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد اما در سال ۲۰۱۶ با بازی در سریال « Aşk Laftan Anlamaz» به شهرت رسید.

این بازیگر زیبارو، در دانشگاه هنرهای زیبا Mimar Sinan در گروه هنرهای سنتی ترکیه تحصیل کرده است. او در رقابت های بانوی شایسته Civilization  (تمدن) دنیا که در جمهوری آذربایجان برگزار شد، در سال ۲۰۱۲ به مقام دوم رسید.

سریال ترکی تو در بزن
سریال ترکی تو در بزن

آرچل یک خواهر به نام غمزه دارد که او هم بازیگر است  و همچنین طراح دکوراسیون می باشد. هانده در سال ۲۰۱۹ مادرش را از دست داد. او به زودی در اولین اثر سینمایی خود که یک کار مشترک بین ایران و ترکیه است به نام «Mest-i Aşk» دیده خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا