معرفی سریال هندی این جادوی جن است + معرفی بازیگران سریال

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: «این جادوی جن است» یک سریال فانتزی درام هندی محصول سال ۲۰۱۹ میلادی است.  پخش این سریال از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ از شبکه استار پلاس هند آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این سریال به تهیه کنندگی گل خان و کاریشما جین،  ۱۵۸ قسمت است و هر اپیزود ۲۰ تا ۲۴ دقیقه است. ویکرام سینگ چوهان و آدیتی شرما بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان این سریال در مورد عشق  و زندگی یک دختر و پسر به نام‌های امان و روشنی است که قدرت‌های ماورایی دارند و در تسخیر اجنه و نبرد با دشمنان برای تحقق عشقشان هستند.

سریال هندی این جادوی جن است

خلاصه داستان سریال این جادوی جن است

امان جنید خان و روشنی احمد دو آدم مجزا و غریبه هستند که زندگی آنها به طرز عجیبی، از طریق قسمت، سرنوشت، معجزه و هر چیزی با این عناوین به یکدیگر ارتباط پیدا می‌کند.

امان نواب  (یک عنوان شاهانه) است و اعتقادها براین است که او تحت تصرف یک جن است. روشنی یک طوائفی است که قلبی از فرشته دارد. (طوائف در اصل یک فاحشه رتبه دار بود که به اشراف شبه قاره هند ، به ویژه در دوران مغول ، سرویس می داد). پروین، مادر امان به خاطر جادوی جن سخت بیمار است و تنها درصورتی حفاظت خواهد شد که اما با یک ایانا (زنی که قلبی فرشته گونه دارد) ازدواج کند. سلما، نامادری روشنی وانمود می‌کند بیمار است تا روشنی را مجبور کند به خاطر پول با امان ازدواج کند. امان سوءظن  به روشنی پیدا کرده و فکر می‌کند برای او تور پهن کرده است و به همین خاطر از روشنی احساس تنفر پیدا می کند و در عوض ازدواج کردن با روشنی به او یک برگه چک می‌دهد. امان و روشنی با هم ازدواج می کنند.

روشنی  احساس می‌کند یک نوع رابطه میان او و امان وجود دارد اما به خاطر بی تفاوتی‌های امان دلش شکسته است. در همین بین برادر امان، کبیر جنید خان وارد داستان می شود. کبیر سعی دارد امان را بکشد اما روشنی هنگم نجات دادن امان قربانی شده و می‌میرد. امان در همین جا متوجه احساسش نسبت به روشنی می‌شود و قلبش متاثر می‌شود.

کبیر، روشنی را به زندگی برمی گرداند اما او را تحت کنترل خودش درمی‌آورد تا روشنی را از امان جدا کند. امان، روشنی را با جادو وسحر به چنگ می‌آورد و تسلط کبیر روی روشنی از بین می‌رود. بعدا مشخص می‌شود که پروین شیطان است و می‌خواهد با استفاده از پسرانش به اجنه غالب شود و ملکه اجنه شود. پروین کبیر را می کشد اما موفق نمی‌شود امان را بکشد.

سریال هندی این جادوی جن است

عالیا، دوست دختر سابق امان با یک بچه برمی گردد و سعی دارد امان و روشنی را از هم جدا کند. درنهایت مشخص می‌شود که این بچه، بچه عالیا و کبیر است و عالیا یک هایوانا، دیو است. پروین سعی دارد این بچه را قربانی کند تا قدرت از دست رفته‌اش را بازگرداند اما امان این بچه را نجات می‌دهد. روشنی سعی دارد او را افشا کند اما موفق نمی‌شود. عالیا به پروین حمله می‌کند و پروین به کما می‌رود. امان که از گناه روشنی در رخ دادن این اتفاق آگاه است از او می‌خواهد که خانه آنها را ترک کند.

یک سال بعد

روشنی تصمیم دارد از بانک وام بگیرد و یک نانوایی باز کند. امان برای پر کردن تنهایی‌هایش با دخترها متفاوت خوش گذرانی می‌کند تا اینکه روشنی و امان دوباره همدیگر را می‌بینند. امان می‌شنود که کلیه‌ پروین کار نمی‌کند و او که فکر می کند روشنی دلیل اصلی این حال و روز برای پروین است نانوایی روشنی را به هم می‌ریزد. روشنی از این قضیه بسیار ناراحت است چون باید اقساط وام را پرداخت کند.  امان به او یک کار پیشنهاد بدهد تا بتواند این گونه توان پرداخت اقساط وام را داشته باشد. از آنجایی کهر حال سلما هم وخیم شده است روشنی این کار را می‌پذیرد و به عنوان منشی امان مشغول به کار می‌شود.

همین امر باعث می‌شود آنها دوباره به هم نزدیک شوند و یک روز که امان مشروب خورده و حال طبیعی ندارد به روشنی می گوید که خیلی سعی کرده از او متنفر شود اما نتوانسته است. آنها دوباره به هم برمی گردند. روشنی  دوقلو باردار  می‌شود. روشنی برای اینکه پروین را از مرگ نجات بدهد به طور پنهانی به او کلیه اهدا می‌کند. کبیر با یک قدرتی بزرگتر و مرگبارتر برمی گردد و با دست به یکی کردن با لیلا، پرنسس «ماه قرمز» قصد دارد به دوقلوهای امان و روشنی آسیب برساند. لیلا، روشنی را نفرین می‌‌کند تا ماه کامل بعدی بمیرد و زنده نماند. امان موفق می‌شود روشنی را از مرگ نجات دهد اما خودش می میرد.

جن به روشنی می‌گوید در عوض گرفتن اولین بچه متولد شده‌اش، امان را به زندگی برگرداند. روشنی هم موافقت می کند و امان به زندگی برمی‌گردد.

سریال هندی این جادوی جن است

معرفی بازیگران و نقش هایشان

ویکرام سینگ چوهان در نقش امان جنید خان

آدیتی شرما در نقش روشنی

اسمیتا بنسال در نقش پروین خان

سوشانت سینگ در نقش جنید خان شوهر پروین  و پدر امان

گاریما ویکرانت سینگ در نقش سلما نامادری روشنی

آرهان بهل در نقش کبیر جنید خان

سریجیتا دی در نقش عالیا

سوربی جیوتی در نقش لیلا

بیوگرافی ویکرام سینگ چوهان بازیگر نقش امان

ویکرام سینگ چوهان بازیگر جوان و شناخته شده تلویزیون هند است. او  در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد. این بازیگر جوان متولد ۱۹ اگوست سال ۱۹۸۹ میلادی است.

ویکرام سینگ چوهان

او با بازی در سریال‌های «یک دیوانه بود» و «این جادوی جن» است دیده شد. چوهان فعالیت بازیگری را از سال ۲۰۱۳ با سریال «قبول می کنم» آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرد. چوهان تاکنون در دو اثر سینمایی به نام‌های «The Perfect Girl» (۲۰۱۵) و « مردانی۲» با بازی رانی موکرجی در نقش اصلی فیلم محصول سال ۲۰۱۹  بازی کرده است. همچنین در یک سریال پخش اینترنتی به نام «بارش» هم بازی کرده که فصل اول آن در سال ۲۰۱۹ و فصل دومش در سال ۲۰۲۰ تولید شد.

آدیتی شرما

بیوگرافی آدیتی شرما بازیگر نقش روشنی

آدیتی شرما بازیگر تازه نفس و بااستعداد هندی است که در سریال های تلویزیونی فعالیت می‌کند. او با بازی در سریال‌های « Kaleerein» و «این جادوی جن است» به شهرت رسید.  شرما ۴ سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی در دهلی متولد شده است.

او فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری از دانشگاه دهلی است.  فعالیت خود را با مدلینگ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۸ در اولین سریال تلویزیونی‌‌اش‌ به نام « Kaleerein» از سبکه زی تی وی ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۱۹ در سریال پرمخاطل «ملکه مارها ۳» حضوری افتخاری داشت و بعد از آن در سریال «این جادوی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا