زندگینامه کامل بهنام بانی خواننده پاپ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگی شخصی و همچنین همسر بهنام بانی مهمان دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه دورهمی جمعه ۱ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می باشد. او با حضور در این برنامه، گفت و گویی صمیمی با مهران مدیری داشت و به اجرای آهنگی نیز پرداخت.

بهنام بانی ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۱ مهر ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر دامغان می باشد. بهنام یک خواهر بزرگ تر از خود دارد و جالب است بدانید فاصله سنی او با مادر خود ۱۹ سال است!

بهنام از دوره ی کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدر خود که که نوازنده آکاردئون است، تمرین موسیقی را آغاز کرد. او سپس در دوره ی نوجوانی نزد استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ ای به یادگیری موسیقی پرداخت. جالب است بدانید او چهار جلسه موسیقی سنتی را نزد مرحوم محمد نوری گذراند، اما سپس که متوجه شد روحیه وی با موسیقی سنتی سازگار نیست، ترجیح داد در موسیقی پاپ فعالیت داشته باشد!

بهنام بانی و پدر وی

بهنام علت گرایش خود به موسیقی را پدر خود می داند و در مصاحبه ای درباره علاقه ی خود به خوانندگی چنین می گوید: ” من خوانندگی را با خواندن قرآن در سن ۸ سالگی ، سر صف مدرسه شروع کردم! از آن زمان همیشه آرزوی خواندن درذهن من بود که بتوانم بزرگ ترین کنسرت را برگزار کنم! ولی از ۱۴ یا ۱۵ سالگی بود که تصمیم گرفتم آرزویم را عملی کنم! “

بهنام در ادامه و از سن ۱۹ سالگی یعنی سال ۱۳۸۵ شمسی و همزمان با دوره ی دانشجویی خود با گروه موسیقی ” روژان ” آشنا شد و با آن‌ ها همکاری هایی نیز داشت! جالب است بدانید در این گروه موسیقی ، مهدی یغمایی نیز حضور داشت. در حقیقت خواننده اول گروه ” روژان ” ، مهدی یغمایی بود، که بعد از جدا یی او از این گروه موسیقی، بهنام بانی ، خواننده اصلی گروه موسیقی ” روژان ” شد و با این گروه چندین کنسرت کوچک مقیانس نیز برگزار کرد.

بهنام فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد.

همسر بهنام بانی

آغاز شهرت بهنام بانی

اولین آهنگ بهنام بانی به نام ” علاقه خاص ” سبب شناخته شدن و معروف شدن وی در بازار موسیقی کور شد! اما لازم به بیان است آهنگ ” من یه دیونم ” با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ ” عاشقم کرده ” نیز باعث تثبیت جایگاه وی در دنیای موسیقی پاپ کشور شد.

بهنام در مصاحبه ای به موضوع جالبی اشاره می کند: ” اولین باری که که خیلی ازم استقبال شد، پالادیوم بود! من همراه خواهر و مادر و دامادمان برای خرید، رفته بودیم، که دیدم ناگهان مردم به سمت من آمدند و با من عکس گرفتند! این اتفاق برای من، بسیار جالب و لذت بخش بود. “

ماجرای اولین کنسرت بهنام بانی

بهنام بانی با اولین کنسرت خود، یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند! جالب است بدانید براساس گزارش سایت موسیقی ما، تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران واقع در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی شهر تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید! بهنام پس از شهر تهران، به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، سلمان شهر (در متل قو)، چالوس، رشت، ساری، خوی و همچنین شهر آستارا کنسرت برگزار گرد.

همسر بهنام بانی

بد نیست بدانید فعالیت های موسیقایی بهنام بانی، تحت نظر شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر می باشد. همچنین با بهنام با حامد برادران ، تنظیم کننده موسیقی مشهور ایرانی همکاری دارد.

حضور بهنام بانی در برنامه دورهمی

بهنام بانی به عنوان مهمان در برنامه دورهمی جمعه اول فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی حضور داشت؛ و به اجرای آهنگی نیز پرداخت.

حضور بهنام بانی در سریال پایتخت ۶

بهنام در سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده که در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز سال ۹۹ از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده شده است، حضور دارد.

بهنام بانی ، مادر و خواهر وی

زندگی شخصی بهنام بانی

بهنام بانی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. البته بد نیست بدانید بهنام در گذشته در یک رابطه عاشقانه بوده است که آن رابطه به سبب فعالیت وی در دنیای موسیقی ادامه نمی یابد! بهنام می گوید فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارد!

او در مصاحبه ای درباره علایق خود در دنیای موسیقی چنین می گوید: ” از‌ خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم. مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده است؛ البته من ژانرم را عوض کرده ام! در میان خواننده‌ های نسل جدید نیز سینا شعبانخانی ، مسعود صادقلو و همچنین شهاب مظفری را دوست دارم. “

همسر بهنام بانی

آدرس اینستاگرام بهنام بانی

https://www.instagram.com/behnambani

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا