همسر مهران مدیری کیست؟ + بیوگرافی و عکس

همسر مهران مدیری کیست این سوالی ست که بسیاری از طرفداران این چهره مشهور دوست دارند بدانند. مدیری در طول حدود ۳۰ سال فعالیت هنری با فراز و فرودهای زیادی در زندگی روبه رو شده است. او بارها طعم ممنوع التصویری در تلویزویون را چشیده است. با این حال عنوز مدیری جزو چهر های بسیار مشهور در ایران است و کارهایی که او می سازد یا در آن حضور پیدا می کند آثاری پر مخاطب از آب در می آیند.

مهران مدیری

چندی قبل حضور مهران مدیری در پاریس و در کناری زنی که گفته می شود نامزد (یا احتمالا دوست) اوست برای این چهره مشهور حواشی زیادی به وجود آورد. عکس‌هایی از مهران مدیری در دی ماه ۹۸ در فضای مجازی بازنشر و به اصطلاح داغ شد اما این عکس‌ها قدیمی بودند!

در حالی که این عکس‌های بدون توضیح، او را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود. یک کاربر در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است. با این حال توضیحی داده نشد که آیا زنی که در سال ۹۶ با مدیری در پاریس رویت شده همسر اوست یا خیر؟

 

بسیاری معتقدند مدیری از همسر قبلی خود طلاق گرفته و زن جوانی که با او در پاریس بود همسر جدید این چهره مشهور است. در همین خصوص و در طی این سالها عکس های زیادی از مدیری در کنار برخی از چهره ها و بازیگران زن منتشر شده که در بسیاری از موارد گفته می شد آنها همسران مدیری هستند که به هیچ وجه صحت نداشت.

از جمله چهره های مشهوری که گفته می شد همسر مهران مدیری است، “فریبا متخصص” بازیگر تئاتر، سینما و تلویزوین است. این شایعه البته قویا از سوی مدیری و متخصص تکذیب شد.

مهران مدیری سال ها قبل ازدواج کرد که حاصل آن دو فرزند پسر و دختر است. پسرش فرهاد مدیری موزیسین و دخترش شهرزاد مدیری طراح لباس شباهت عجیبی به پدر دارد.

همسرش (همسر سابق؟) از چهره های هنری نیست. وی فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است.  گفته می شود او خانه‌ دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

مهران مدیری

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری؛ با نام هنری فرواگ متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. در هنرستان موسیقی یاد گرفته و سپس در خارج از کشور به دانشگاه رفته است؛ او حالا یک گروه موسیقی دارد و آلبوم خود را چندی قبل منتشر کرده است. فرهاد اغلب در کارهایش پدرش به عنوان آهنگساز حضور دارد.

شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، علاقه ای به بازیگری ندارد به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند.

مهران مدیری

در برخی از رسانه ها از این تصویر به عنوان همسر مهران مدیری نام برده شده است ؛ اما صحت و درستی این عکس توسط مهران مدیری تایید یا رد نشده است.مهران مدیری بازیگر و کارگردان محبوب کشورمان هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارد و همچنین در هیچ مصاحبه ای درباره زندگی شخصی اش توضیحی نداده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا