اسامی بازیگران سریال کلاغ + بیوگرافی بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره بازیگران سریال کلاغ به کارگردانی علی عطشانی و همچنین بیوگرافی بازیگران این سریال نمایش خانگی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال ” کلاغ ” به کارگردانی علی عطشانی و به تهیه کنندگی جمال گلی برای نمایش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید می شود. بد نیست بدانید سریال ” کلاغ ” در دو فصل ۱۳ قسمتی آماده خواهد شد. فیلمنامه این سریال توسط پیمان عباسی نوشته شده است.

سریال ” کلاغ ” در کشورهای ایران و ترکیه فیلمبرداری خواهد شد. لازم به بیان است در جدیدترین خبر منتشر شده درباره این سریال نمایش خانگی ، جمال گلی تهیه کننده سریال ” کلاغ ” از به تعویق انداختن زمان تولید این سریال با وجود اینکه پیش تولید آن بیشتر از یک ماه پیش آغاز شده است، خبر داده است!

جمال گلی تهیه کننده سریال ” کلاغ ” در این باره به خبرنگاران چنین می گوید: ” ما حدود ۴۰ روز قبل، پیش تولید سریال کلاغ را به کارگردانی علی عطشانی برای ساخت در شبکه نمایش خانگی آغاز کردیم، اما اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و رعایت موارد سلامتی پیش تولید را متوقف کردیم! قرار بود این سریال، پنج فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی کلید بخورد، اما فعلا تصمیم گرفته ایم برای سلامتی عوامل تولید، این کار را متوقف کنیم و فعلا تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ شسی سریال کلید نخواهد خورد! “

سرمایه‌ گذار ” کلاغ ” ، سید جواد حسینی است که سال گذشته نیز فیلم سینمایی ” به وقت خماری ” به کارگردانی محمدحسین لطیفی و به نویسندگی احمد رفیع‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی جمال گلی  را سرمایه‌ گذاری کرده بود!

خلاصه داستان سریال کلاغ

این سریال قصه‌ گو و داستان‌ محور که دارای پیچیدگی‌ های داستانی بسیار قابل فهم و روان است، سریالی کمدی و اجتماعی است که به زندگی و مناسبات سه طبقه اقتصادی جامعه می‌ پردازد! سریالی پر از قصه‌ های جذاب و در هم تنیده شده که دارای ویژگی‌ های بسیاری در فرم و ساختار روایی خود است.

بازیگران سریال کلاغ

علی عطشانی ، کارگردان این سریال نمایش خانگی در حال حاضر در حال مذاکره با بازیگران اصلی این سریال است! تاکنون اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی ” کلاغ ” اعلام نشده است. در صورت اعلام توسط عوامل سازنده سریال، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

عوامل اصلی سازنده سریال کلاغ

  • کارگردان: علی عطشانی
  • تهیه کننده: جمال گلی
  • نویسنده: پیمان عباسی
  • دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: امیر رونقی
  • مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی
  • مجری طرح: علیرضا نجف زاده
  • مدیر تولید: امیر ابراهیمی
  • جانشین تولید: سعید دلاوری

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا