زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی

در این مطلب، درباره زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به گزارش مشاور رسانه‌ ای برنامه، او‌لین قسمت از مسابقه بزرگ ” ایران ” به کارگردانی سعید رضایت و به تهیه کنندگی هاشم رضایت و با اجرای بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یعنی سام درخشانی ساعت ۱۹:۳۰ امشب چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است.

آن طور گمان می رود این مسابقه خواهد توانست مخاطبان و بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد!  این مسابقه تلویزیونی که کارگردانی آن بر عهده سعید رضایت قرار دارد، تا اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به صورت دو روز در هفته یعنی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ ها، و در ایام نوروز ۹۹ نیز به صورت هر شب و با سبک و سیاقی کاملا متفاوت پخش خواهد شد.

البته جالب است بدانید اجرای این مسابقه، اولین تجربه مجری‌ گری سام درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون به شمار می آید! درباره سام درخشانی بد نیست بدانید وی متولد ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۵۴ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید سام در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌ است و با مجموعه ” شب زدگان ” به کارگردانی امیرحسین قهرایی و به نویسندگی نسرین رفشا به دنیای بازیگری پا گذاشته است.

هاشم رضایت ، تهیه کننده مسابقه تلویزیونی ” ایران ” در مصاحبه ای درباره این مسابقه چنین می گوید:

” به دلیل تاخیری که در اتمام ساخت دکور و طراحی اپلیکیشن مسابقه به وجود آمد، ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه‌ ریزی از پیش‌ تعیین شده، آغاز شد و همین امر مقداری پخش را نیز به تعویق انداخت! با این حال ثبت نام شرکت‌ کنندگان طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کرده ایم، آغاز شده است و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد. سوالات مسابقه تلویزیونی ایران با شعار ” ایران را با ایران بشناسید ” در زمینه‌ های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون و… و به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است. دفت داشته باشید تنها راه ورود به مسابقه تلویزیونی ایران ، دانلود، نصب و شرکت در آزمون های این اپلیکیشن است.

همچنین لازم به بیان است هزینه‌ های مسابقه تلویزیونی ” ایران ” و جوایز شرکت‌ کنندگان از سوی شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌ شود و برنامه در حال حاضر اسپانسری ندارد. “

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایران

مسابقه تلویزیونی ” ایران ” در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تولید می‌ شود و پخش آن به صورت دو روز در هفته یعنی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در هنگام شب‌ خواهد بود. او‌لین قسمت از مسابقه بزرگ ” ایران ” چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  رفته است.

علاوه بر این، در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه تلویزیونی هر شب و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا