جزئیات کامل جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی+ویدئو

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات کامل جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی ، دو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهیم داشت!با ما همراه باشید. چندی پیش، حذف به یکباره عکس ‌های دونفره ریحانه پارسا و همسر وی مهدی کوشکی در صفحات اینستاگرامی آن ها، شائبه جدایی این دو بازیگر را تقویت کرد!

جدایی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر ۲۰ ساله ایرانی با سریال پدر پا به عرصه هنر نهاد ولی معروفیت خود را با حاشیه های اطراف به دست آورد. او پس از پایان سریال پدر با گذاشتن عکس هایی که برخلاف شئونات اسلامی بود خود را بر سر زبان ها انداخت، اما پس از مدت کوتاهی مجبور به برداشتن عکس ها شد و مدتی نیز صفحه مجازی خود در اینستاگرام را بست.

او پس از مدتی در روز سیزده به در ۱۳۹۸ خبر ازدواجش با روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ را علنی کرد که سوژه تمام تیتر های خبری و صفحات مجازی شد و ساعاتی بعد اعلام‌کرد که این ماجرا دروغ سیزده بوده و صحت ندارد. اما سرانجام در اسفند ۱۳۹۸ خبر ازدواج او با مهدی کوشکی به گوش اهالی هنر و مخاطبین رسید!

این خبر درحالی که پخش شد با خود جنجال بسیار زیادی به همراه داشت که علت آن اختلاف ۲۰ ساله این زوج با یکدیگر بود‌! حالا تنها با گذشت چند ماه ریحانه پارسا با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود و همچنین پاک کردن تمام عکس های دو نفره خود با آقای مهدی کوشکی خبر از طلاق خود را داد.

جدایی ریحانه پارسا
جدایی ریحانه پارسا

مهدی کوشکی نیز از اهالی هنر می باشد و از فعالیت های اخیر آن می توان به حضور وی در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی اشاره کرد.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس ‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌ شان منتشر می ‌کردند! اما به طور کلی ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند! پس از این اتفاق پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شد تا شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

جدایی ریحانه پارسا

شایان ذکر است درباره جدایی این دو بازیگر تا این لحظه به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
حامد تهرانی
حامد تهرانی
3 سال قبل

تو این دورو زمونه که ازدواج و طلاق مثل لباس عوض کردنه !
ازدواجی که هدفش عشق نباشه سواستفاده گریه
هدفش کسب شهرت و ثروت اونم با کسی که شایسته پارسا نیست
امیدوارم همه هدفشون عشق باشه نه چیز دیگه ای
امیدوارم این شوخی نباشه برای کسب فالوئر
تمام .

دکمه بازگشت به بالا