آخرین نقش افرینی علی ابوالحسنی در سریال نون خ + عکس

در این مطلب، عکسی از آخرین نقش افرینی علی ابوالحسنی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. مرحوم علی ابوالحسنی که ۱۱ اسفند ماه سالجاری بر اثر ایست قلبی درگذشت، آخرین نقش آفرینی خود را در فصل دوم سریال نون خ انجام داده بود!

ابوالحسنی از دهه هشتاد شمسی از سریال های تلویزیونی به دلایل مختلف کناره گیری کرده بود و بیشتر به اجرای برنامه می پرداخت اما به پیشنهاد سازندگان فصل دوم سریال تلویزیونی نون خ نقش کوتاهی را در این سریال پذیرفت و به عنوان پلیس در این سریال حضور پیدا کرده بود و درگذشت ناگهانی وی باعث تاثر و ناراحتی عمیق سازندگان این سریال تلویزیونی شد!

تصویر برداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی ” نون خ ” به کارگردانی سعید آقاخانی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی همچنان در شهر تهران ادامه دارد و تاکنون حدود ۷۰ درصد از این سریال تلویزیونی ضبط شده است و همزمان، تدوین و صدا گذاری سریال در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است ماه رمضان سال ۹۹ شمسی روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برود.

سعید آقاخانی ، حمیدرضا آذرنگ ، شقایق دهقان ، سیروس میمنت ، نسرین مرادی ، پاشا جمالى ، هدیه بازوند ، ندا قاسمی میرطاهر مظلومی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا