اسامی بازیگران سریال ۸۷ متر + زمان پخش و تکرار سریال ۸۷ متر

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره بازیگران سریال ۸۷ متر و همچنین زمان پخش و تکرار سریال ۸۷ متر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال ۸۷ متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری ، بعد از یک وقفه در تصویربرداری و پس از ۷۰ روز تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا ، چند روزی است دوباره  تصویربرداری خود را آغاز کرده است.

به گفته این کیانوش عیاری ، فیلمبرداری از یک هفته قبل شروع شده است و البته کار تولید هم به خوبی در حال انجام است. کیانوش عیاری گفت: ” اتفاق شیوع ویروس کرونا مانند همه مشاغل و فعالیت های اجتماعی، باعث شد تا دوربین‌ های سریال ۸۷ متر خاموش شوند، ولی با رعایت شرایط بهداشتی، کار را مجددا آغاز کرده ‌ایم و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم. به دلیل رعایت نکات بهداشتی، به تعدادی از همکاران مرخصی داده ایم تا مراحل ضبط با شرایط مناسب طی شود.  هم اکنون سریال در لوکیشن اصلی یعنی خیابان نیلوفر تهران در حال تصویربرداری است. “

زمان پخش و تکرار سریال ۸۷ متر

علی دهکردی ، مهران رجبی ، فریبا کامران ، زنده ‌یاد حسین محب اهری ، شهین تسلیمی ، دیبا زاهدی ، سونیا سنجری ، حسین سلیمانی ، فریده سپاه منصور ، محمد بحرانی و همچنین سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در حال تولید است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا