ماجرای رابطه برزو ارجمند با سالومه سیدنیا چه بود؟ + توضیحات برزو ارجمند

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای رابطه برزو ارجمند با سالومه سیدنیا  و همچنین واکنش این بازیگر سینما و تلویزیون درباره انتشار چت خصوصی خود با سالومه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هفته گذشته بود که صفحه اینستاگرام ” سالومه سیدنیا ” مجری بهائی شبکه فارس زبان و ضدایرانی من و تو با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده توسط کاربری به نام ” سید ” هک شد و چت‌ های او با برخی سلبریتی‌ های داخل و خارج از ایران منتشر شد.

چت هایی که باعث بروز برخی انتقادات شد! برخی سلبریتی‌ ها به این موضوع واکنش نشان دادند و از آن اظهار بی‌ اطلاعی کردند،! برخی هم مانند پرویز پرستویی به ارائه توضیحاتی در این باره پرداختند.

رابطه برزو ارجمند با سالومه

برزو ارجمند دیگر هنرمندی بود که از این اقدام به شدت ابراز ناراحتی کرد و توضیحاتی بدین شرح ارائه کرد:

” متاسفانه زمانی که صفحه من دست ادمین بوده این اتفاق افتاده است. ولی تقصیر خودم بوده که با اعتماد صفحه‌ ام را دست کسی دادم و این قابل دفاع نیست. به هر حال من شرمنده همه هستم. منتها نمی‌ توانم جواب همه را تک تک بدهم، فقط برای اینکه بدانید؛ این چت برای دو سال و اندی پیش است که من برای اجرای نمایش باید به لندن می‌ رفتم و متاسفانه ادمین جای من حرف زده است. از یک ماه بعدش که ما خبردار شدیم با ادمین قطع ارتباط کردم و، چون همه مشخصات صفحه من را داشت، امنیت صفحه من به دست دوستی به نام محمدصادق سپرده شده که قابل استناد است و می‌ توانید از او بپرسید. “

لازم به بیان است از دیگر هنرمندانی که بخشی از چت‌ های آن‌ ها با سالومه سیدنیا منتشر شده است می‌ توان به تهمینه میلانی ، شهره سلطانی ، شهره لرستانی ، ارژنگ امیر فضلی ، رضا صادقی ، علی اوجی ، مهراب قاسم‌ خانی ، حامد پهلان ، سروش جمشیدی ، مهناز افشار و همچنین علی انصاریان اشاره کرد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا