آشنایی با رستوران های جزیره کیش

آشنایی با رستوران های جزیره کیش

جزیره کیش با طبیعت بکر و فراوانی منابع طبیعی، یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی و گردشگری کشور ایران به شمار می‌رود. این جزیره با داشتن آب و هوای گرم و معتدل در طول سال، از جمله مقاصد عالی برای سفر و تفریح به حساب می‌آید. برای افرادی که به دنبال تجربه‌‌ای خوشمزه‌ در سفر خود هستند، رستوران ‌های کیش را پیشنهاد می‌دهیم. با رزرو هتل آرامیس پلاس کیش شما می‌توانید در کنار اقامتی ایده‌آل به تمام این رستوران‌ها سر بزنید. رستوران‌های جزیره کیش با ارائه‌ی غذاهایی باکیفیت و لذیذ، تجربه‌ی لذت‌بخشی را به شما ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین رستوران‌های این جزیره خواهیم پرداخت.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های کیش و حتی جزو بهترین‌ها در ایران است. این رستوران با طراحی شیک و منوی با کیفیتش، برای گردشگران و مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، گزینه خوبی است. منوی رستوران رویال استار کیش شامل غذاهایی از جمله غذاهای دریایی، بومی ایرانی و غذاهای بین المللی است. همچنین، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای لذیذ نیز در این رستوران قابل سرویس‌دهی هستند. محیط رستوران نیز بسیار شیک بوده و دارای یک باغ زیبا و فضای باز برای سرو غذا است.

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا هم از جمله رستوران های کیش بوده که دارای دکوراسیون شیک، منوی باکیفیت و پرسنل آموزش‌دیده است. منوی رستوران میرمهنا کیش شامل غذاهایی از جمله غذاهای ایرانی، دریایی و بومی بوده که همگی با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. علاوه بر این، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای لذیذ هم بنا به درخواست شما در این محل سرو می‌گردد.

آشنایی با رستوران های جزیره کیش

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های کیش است. این رستوران با دکوراسیونی چشم‌نواز و محیطی صمیمی، همواره آماده پذیرایی از شما عزیزان است. منوی رستوران ساحلی توتی فروتی کیش شامل غذاهایی از جمله غذاهای ایرانی، انواع پیتزا، برگر، ماهی و چندین نوع دسر است که همگی با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. علاوه بر این، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در این رستوران سرو می‌شود.

محیط این رستوران نیز بسیار دلپذیر و بانشاط بوده؛ چراکه دارای فضای باز رو به دریا است. در واقع رستوران توتی فروتی کیش محیط بسیار مناسبی برای غذا خوردن و تماشای دریا به شمار می‌رود. از دیگر امکاناتی که در این رستوران موجود است شامل سرویس به موقع غذا، پارکینگ و وای فای است.

رستوران پایاب کیش

یکی از بهترین رستوران ‌های کیش رستوران پایاب است. از این رستوران سنتی می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم را انتظار داشته باشید. این رستوران دقیقا در مجموعه تاریخی پایاب کیش قرار دارد. اگر علاقمند فضاهای سنتی و موسیقی زنده هستید، رستوران پایاب کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید علاوه بر غذا خوردن در این رستوران، می‌توانید از جاذبه‌های توریستی این مجموعه هم دیدن کنید.

از دیگر ویژگی‌های رستوران پایاب، ارسال سرویس رایگان، وای فای، امکان رزرو میز و وجود تخت‌های چوبی برای نشستن میهمانان است. البته باید اشاره داشته باشیم این رستوران دارای فضایی دل‌انگیز به شکل چایخانه سنتی است که اکثر میهمانان جزیره حداقل شبی یکبار را در این فضا سپری می‌کنند و در کنار خانواده و دوستان دورهمی کوچک برگزار می‌نمایند.

آشنایی با رستوران های جزیره کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های کیش رستوران شاندیز صفدری است. این رستوران به دلیل داشتن غذاهای باکیفیت و لذیذش، معروف است. از مزایای این رستوران داشتن فضای بسیار بزرگ و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر به طور همزمان است. از طرفی در این فضای دلباز و زیبا موسیقی زنده هم اجرا می‌شود و لذت غذا خوردن را دوچندان می‌نماید.

از دیگر ویژگی‌های رستوران شاندیز صفدری منوی غذایی متنوع شامل انواع کباب و غذاهای دریایی است. همچنین این مکان بسیار مناسب برگزاری دورهمی خانوادگی، تولد، مهمانی و حتی جلسات دوستانه است. نباید از قلم بیفتد که این مکان دارای وای فای و ترانسفر رایگان است. در همین میان باید اشاره داشته باشیم رستوران شاندیز صفدری در ازای این خدمات مطلوب، قیمت بالایی برای لیست غذاهایش مشخص نموده و دلیل آن هم کیفیت بالا و فضای دلنشین رستوران است. برای وعده‌های غذایی نهار و شام شما می‌توانید به رستوران شاندیز صفدری کیش مراجعه کنید.

رستوران هشتگ کیش

اگر در طول سفر به کیش هوس فست فود کردید، حتما به رستوران هشتگ سر بزنید. بهتر است این‌طور بگوییم؛ وقتی حرف از غذای فست فودی به میان می‌آید نام رستوران هشتگ در صدر جدول رستوران‌ های کیش می‌درخشد. این رستوران دارای دو منو شامل انواع غذاهای ایرانی و فست فودی است. در کل اکثر مشتریان این مجموعه از غذاهای فست فودی آن، رضایت بیشتری نشان داده‌اند.

رستوران هشتگ با گنجایش تقریبی ۸۰ نفر در فضایی مدرن و شیک به شما عزیزان ارائه خدمات می‌کند. از جمله بهترین غذاهای رستوران هشتگ کیش باید به پیتزا پپرونی، همبرگر، پیتزا مدیترانه‌ای و سیب زمینی سرخ کرده، اشاره کرد. با اقامت در این جزیره شما می‌توانید طعم کم‌نظیر غذاهای رستوران هشتگ را بچشید. برای اینکار هتل کوروش گزینه خوبی است. بعد از استعلام قیمت هتل کوروش کیش می‌توانید یکی از اتاق‌های شیک آن را برای اقامت برگزینید.

آشنایی با رستوران های جزیره کیش

رستوران فودکورت دامون کیش

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های کیش به سبک فودکورت‌ هستید، دامون بهترین انتخاب است. فودکورت دامون دارای انواع غذاهای خوشمزه و وسوسه‌انگیز است. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون بوده و دارای ۱۲ غرفه است. در منوی رستوران دامون کیش انواع غذاهای ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی را خواهید دید که با بهترین مواد اولیه طبخ می‌گردد.

پاستای آلفردو، ماهی و غذاهای هندی فودکورت دامون حرف ندارد و به شما پیشنهاد می‌کنیم این غذاها را امتحان کنید. از ویژگی‌های برجسته این رستوران، سرو سریع غذا و قیمت‌های منصفانه است. علاوه بر این فضای رستوران دامون مدرن و شیک بوده و ویو خوبی به دریا دارد. همچنین سرو صبحانه نیز در این رستوران انجام می‌شود.

رستوران فودلند کیش

اگر دوست دارید در یکی از بهترین رستوران‌های کیش غذا بخورید، رستوران فودلند انتخاب خوبی است. معنی این رستوران، سرزمین غذای بوده که معمولا با نام فودلند کیش شناخته می‌شود. در این رستوران منویی جذاب از انواع غذاهای ایرانی، خاورمیانه و فرنگی به چشم می‌خورد. حتی جالب است بدانید برای هر نوع غذا، یک غرفه جداگانه در نظر گرفته شده است. در غرفه ایرانی می‌توانید انواع غذاهای دریایی و سنتی را درخواست دهید. معروف‌ترین غذاهای فودلند به گفته مشتریانش، ماهی شیر و ته‌چین است.

جمع‌بندی

با ارائه‌ی فرصت برای تجربه‌ی غذایی لذت‌بخش، رستوران ‌های کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌روند. در این مقاله، ما به بررسی برخی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش پرداختیم و با معرفی آن‌ها، فرهنگ غذایی محلی را به خوبی بررسی کردیم. از رستوران‌های سنتی و محلی گرفته تا رستوران‌های بین‌المللی و مدرن، جزیره کیش انواع و اقسام رستوران‌های متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

این رستوران‌ها با ارائه‌ی غذاهایی با کیفیت و لذیذ، به شما تجربه‌ی لذت‌بخشی هنگام سفر به کیش را هدیه می‌کنند. با امید اینکه این مقاله به شما در برنامه‌ریزی سفر به جزیره کیش کمک کرده باشد. از شما دعوت می‌کنیم تا در سفر بعدی خود به جزیره کیش، این رستوران‌های بی‌نظیر را امتحان کنید و لذت ببرید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا