اجرای زنده رضا صادقی در ویژه برنامه نوروز ۹۹ برنامه اتفاق + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از اجرای زنده رضا صادقی در ویژه برنامه نوروز ۹۹ برنامه اتفاق را خواهیم دید! با ما همراه باشید. شب گذشته ، ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور و به کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا رضائیان ، جدیدترین برنامه تولیدی شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

رضا صادقی در حالی مهمان برنامه اتفاق بود که هفته گذشته با انتشار کلیپی خانوادگی از ترانه جدید خود، سهم بزرگی در حال خوب مردم در فضای مجازی داشت!

شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امسال در اقدام جدیدی قصد دارد یکی از برنامه‌ های تازه خود یعنی ” اتفاق ” را ویژه تحویل سال روی آنتن بفرستد! با توجه به ساختار متفاوت و جدید این برنامه، انتظار می‌ رود شاهد اتفاقی فراتر از گفت‌ و گوی معمولی با سلبریتی‌ ها و هنرمندان مختلف باشیم، به ویژه این که رضا رشیدپور در اولین ” اتفاق ” هم به صراحت اعلام کرد که رویکرد برنامه دعوت از بازیگران یا خوانندگان نیست!

حضور رضا رشیدپور به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مخاطبان تنوع خوبی خواهد بود! در سال‌ های گذشته مخاطبان احسان علیخانی را در جایگاه مجری برنامه تحویل سال دیده‌ اند؛ علاوه بر این رضا رشیدپور پس از یک سال غیبت در تلویزیون با ” اتفاق ” به شبکه سه بازگشته است!

بد نیست بدانید برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” در حضور ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر در استودیو ، به موضوعاتی در حوزه‌ هایعلمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور چهره های مطرح هر کدام از این حوزه ها می پردازد. برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه ای روی آنتن می‌ رود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا