واکنش دیدنی محمد دلاوری به تبلیغ محصول پیشگیری از ویروس کرونا توسط بهنوش بختیاری + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از واکنش دیدنی محمد دلاوری به تبلیغ محصول پیشگیری از ویروس کرونا توسط بهنوش بختیاری را خواهیم دید! با ما همراه باشید. محمد دلاوری در آنتن زنده تلویزیون به تبلیغ محصول پیشگیری از ویروس کرونا توسط بهنوش بختیاری واکنش نشان داد. لازم به بیان است مدتی قبل ویدیویی در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری ، بازیگر سینما و تلویزیون استوری شد که تعجب همگان را برآورد! بهنوش بختیاری در این ویدیوی کوتاه یک شربت گیاهی را با این عنوان که این محلول می تواند ایمنی و سلامت دستگاه تنفسی را تضمین نماید و آدمی را در برابر بیماری های ویروسی و مشخصا از ویروس کرونا ایمن دارد، صحبت می کند و آن را تبلیغ می نماید.

بد نیست بدانید محمد دلاوری با نام کامل محمد دلاوری زاده (متولد سال ۱۳۵۲ در شهر تهران) ، نویسنده، خبرنگار و مجری است که با ساخت برنامه ” صرفاً جهت اطلاع ” به شهرت رسید. ” صرفاً جهت اطلاع  ” به عنوان یک برنامه خبری، پنجشنبه شب‌ ها در اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌ شد.

برنامه خبری ” صرفاً جهت اطلاع  ” نگاهی انتقادی و طنزآلود نسبت به صحبت‌ های سیاستمداران و برنامه‌ های تلویزیونی داشت! لازم به بیان است این برنامه را محمد دلاوری پایه‌ گذاری کرد و پس از حدود دو سال و ساخت هشتاد برنامه هفتگی، نویسندگی و اجرای آن را به کامران نجف زاده و امیر شجاعی سپرد. در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی، محمد دلاوری در کنار احسان علیخانی، رضا رشیدپور و رامبد جوان به عنوان مجریان برتر جام جم برگزیده شد!

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا