کیسان دیباج و بازیگران سریال از سرنوشت در پشت صحنه سریال + فیلم

در این مطلب، ویدویی از صحبت های کیسان دیباج و بازیگران سریال از سرنوشت در پشت صحنه این سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و به تهیه‌ کنندگی علی اکبر تحویلیان را خواهیم دید! با ما همراه باشید.

سریال از سرنوشت بی‌ شک یکی از پرطرفدارترین سریال‌ های تلویزیونی است. دیدن پشت صحنه این سریال و گفت‌ و گوی بازیگران آن در پشت صحنه بی شک می تواند جذاب باشد. فصل دوم سریال از سرنوشت به پایان رسید و بایستی تا بهار سال ۹۹ منتظر ماند تا فصل سوم این سریال روی آنتن برود!

در این مستند دارا حیایی و امیررضا فرامرزی بازیگران نقش هاشم، کیسان دیباج و راستین عزیزپور بازیگران نقش سهراب، فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه و مرضیه موسوی بازیگر نقش آرزو درباره این سریال توضیح داده‌ اند.

سریال از سرنوشت ، محصولی از گروه فیلم و سریال شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و به نویسندگی محمدمهدی سلطانی و روح‌ الله صدیق، داستان رفاقت هاشم و سهراب ، دو پسر بچه‌ ی پرورشگاهی می باشد؛ دو پسر بچه‌ که از کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌ رسند. آن ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌ پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌ آن ها، محور روایت‌ اتفاقات این سریال تلویزیونی می‌ شود.

 

۱ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا