دانلود گفتگوی کامل امیر حسین آرمان در دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹

در این مطلب، امکان تماشا و همچنین دانلود گفتگوی کامل امیر حسین آرمان در برنامه دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹ فراهم شده است! با ما همراه باشید. امیر حسین آرمان ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین نویسنده مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی جمعه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، کارگردان، بازیگر و خواننده و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

امیر حسین آرمان متولد ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. امیر حسین آرمان، فارغ التحصیل لیسانس رشته ی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد؛ او علاوه بر فعالیت در کار دکوراسیون داخلی و مسلط بودن به زبان انگلیسی در حوزه ی روانشناسی نیز فعالیت هایی دارد.

جالب است بدانید امیر حسین آرمان با بازی در فیلم های چون “ازدواج به سبک ایرانی” ، “هدف اصلی” ، “صد سال به این سال ها” ، “امشب شب مهتابه” ، “برف روی شیروانی داغ” ، “بیداری رویاها، ، “روز هفتم” و همچنین سریال “کلاه پهلوی” و “سرزمین کهن” و “نهنگ عنبر دو” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است و باعث جلب توجه ها به سوی خود شده است. آرمان با بازی در نقش شهریار کامفر در سریال “کیمیا” در سال ۱۳۹۴ شمسی به یک باره به شهرت فوق العاده ای رسید! او سپس در نقش یک فرد ایدزی در سریال پریا در سال ۱۳۹۵ توانست استعداد بازیگری خود را به اثبات رساند.

در انتها لازم به بیان است برنامه ” دورهمی ” در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعت‌ های ۶صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر باز پخش می‌ شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا