آیا البرز و افرا در سریال ملکه گدایان خواهران و برادران جداشده از هم هستند؟

سریال ملکه گدایان در هر قسمت پیچیده تر و جذاب تر می شود. هویت البرز با بازی آرمان درویش به معمایی رازآلود و پرابهام تبدیل و این احتمال مطرح شده باشد که او افرا خواهر و برادر باشند. آیا این موضوع می تواند اتفاق بیفتد؟

رازهایی که البرز از آن ها خبر ندارد

ظاهرا البرز در سریال ملکه گدایان از رازهای زیادی خبر ندارد. او متوجه شده ملکه مادرش است اما آیا واقعا این طور است یا خورشید نیز فقط بازیچه ملکه است و پشت پرده زنی دیگر نشسته و اوضاع را اداره می کند و این بازی را پیش می برد؟

چرا آزمایش دی ان ای نشان می دهد البرز فرزند واقعی خورشید نیست و دو کودکی که در آتش سوزی مهدکودک سوختند کیستند؟ اینها فقط بخشی از ابهامات است. سریال هر چه جلوتر می رود رازهای بیشتری مطرح می شود.

البرز گیج و سردرگم شده. او نمی داند واقعا کیست. هویتش چیست. چگونه باید خودش را بشناسد. از چه راهی باید اقدام کند و چرا چنین بازی با او راه انداخته اند؟ آیا موضوع ارثیه است یا هدفی دیگر در پشت پرده وجود دارد؟

البرز حتی نمی دانسته خواهری دارد و حالا از وجود او مطلع شه پس باید دنبالش بگردد اما کجا و چگونه؟ اصلا چرا او و خواهرش را جدا کرده اند.

افرا در سریال ملکه گدایان کیست

افرا از زمانی که یادش می آید بی خانواده و بی هویت بوده. بزرگ ترین آرزوی او این است که رییس مفت آباد شود. اما خانواده واقعی اش چه کسانی هستند؟ آیا تا به حال دنبال آنها رفته است؟

افرا نیز مانند البرز در سریال ملکه گدایان از هویت خودش بی اطلاع است با این تفاوت که شرایطش را پذیرفته و وارد دردسرهای پیچیده نشده است. با این حال ممکن است برای او هم در ادامه سریال سوالات و ابهاماتی مطرح شود.

هیچ بعید نیست افرا همان چشمه و در واقع خواهر البرز باشد اما در این صورت دو کودکی که در مهدکودک سوختند چه کسانی هستند.

آنچه مشخص است رابطه افرا و البرز فقط به آشنایی در مفت آباد ختم نمی شود و این دو در ادامه باید پیوندهای دیگری نیز میان خود پیدا کنند. شاید هر دو علیه ملکه همدست شوند. افرا گفته است آرزویش انتقام گرفتن از ملکه است این همان خواسته ای که البرز نیز دنبالش است. پس هدف مشترک آن دو را به هم نزدیک تر خواهد کرد اما این تمام ماجرا نیست و چه بسی با جلوتر رفتن ماجرا رابطه خواهر و برادری آنها نیز فاش شود.

در سریال ملکه گدایان باید منتظر هر اتفاق و پیشامدی ماند و همین هم این مجموعه را جذاب و دوست داشتنی می کند به گونه ای که نمی توان حتی یک قسمت آن را نادیده گرفت و از کنارش رد شد. پس باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
رجا
رجا
2 سال قبل

به نظر من البرز پسر شبیر است و افرا هم دختری بی خانواده و ملکه هم لعیاست

دکمه بازگشت به بالا