اسامی بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان + معرفی نقش ها و بیوگرافی

سریال ترکی آپارتمان بی گناهان در سال ۲۰۲۰ در کشور ترکیه بر روی آنتن رفت و توجه زیادی را در بسیاری از نقاط دنیا به خود جلب کرد. سریال Masumlar Apartmani همچنین جزو پرطرفدارترین سریال‌های ترکی در یوتیوب با بیش از یک میلیون طرفدار است. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Birkan Sokullu , Farah Zeynep Abdullah , Ezgi Mola , Merve Dizdar , Metin Çoşkun , Alper Saldıran , Esra Ruşan , Emir Özden , Atilla Şendil , Uğur Uzunel. سریال ترکی آپارتمان بی گناهان Masumlar Apartmani یکی از سریال های ترکیه ای شبکه ت ر ت می باشد که براساس واقعیت و کتاب Madalyonun içi ساخته شده است.

سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

بازیگران سریال Masumlar Apartmani

ازگی مولا در نقش صفیه

ازگی مولا تا قبل از ایفای نقش در سریال آپارتمان بی گناهان، یکی از بهترین بازیگران ترکیه در ژانر کمدی بود. این بازیگر ۳۸ ساله، بیش از ۲۰ سال است که در عرصه سینما و تلویزیون ترکیه فعالیت می‌کند. ازگی مولا متولد استانبول است و در آثاری مانند فیلم Husband Factor، سریال Arkadaşım Hoşgeldin، فیلم Celal ile Ceren، فیلم Maide’nin Altın Günü و فیلم Kocan Kadar Konuş: Diriliş ایفای نقش کرده است.

ازگی مولا در سال ۲۰۲۰ پس از شروع ایفای نقش در سریال Masumlar Apartmani، تبدیل به چهره پرطرفدار فضای مجازی شد؛ زیرا بازی در نقش زنی مانند صفیه که به انواع و اقسام اختلالات روانی مبتلاست و بسیار آسیب‌دیده است، چالش سختی برای ازگی مولا بود. با این‌ حال او از پس آن برآمد و درخشید و به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فضای مجازی پس از بازی در این نقش درام و روانشناختی تبدیل شد.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

فرح زینب عبدالله در نقش اینجی

فرح زینب عبدالله که بازیگر ۳۱ ساله متولد شهر ساحلی بشیکتاش است، از مادری که ترک‌ بوسنی و پدری که ترکمن عراق بود، متولد شد. او دوران دبیرستان خود را در دبیرستان فرانسوی سنت میشل در استانبول گذراند و سپس همراه با خانواده‌اش مهاجرتی چندساله به لندن داشت. او در انگلستان به دانشگاه رفت و در دانشگاه کنت (Kent) به تحصیل پرداخت.فرح در سال‌های دانشگاه خود در لندن، عکس‌های خود را برای تست بازیگری در سریال Öyle Bir Geçer Zaman ki فرستاد و پس از اینکه پذیرفته شد، با نیمه رها کردن تحصیلاتش برای بازی در سریال روزی روزگاری، به ترکیه بازگشت. او در آثار تلویزیونی و سینمایی بسیار زیاد و معروفی از جمله سریال Kurt Seyit ve Şura، سریال Öyle Bir Geçer Zaman ki، فیلم Unutursam Fisilda، فیلم Bi Kucuk Eylul Meselesi، فیلم Bizim Için Sampiyon و فیلم Kelebeğin Rüyası ایفای نقش کرده است.

فیلم رویای پروانه (Kelebeğin Rüyası) با ایفای نقش فرح زینب عبدالله در کنار بازیگران معروف ترکیه مانند کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)، یلماز اردوغان (Yılmaz Erdoğan) و بلچیم بیلگین (Belçim Bilgin)، در سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده اسکار ترکیه انتخاب شد. فرح زینب عبدالله در سال ۲۰۲۰ با ایفای نقش اینجی در سریال آپارتمان بی گناهان بار دیگر مطرح شد و بازی جذاب و تماشایی او در این سریال مورد توجه قرار گرفت.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

بیرکان سوکولو در نقش هان
بیرکان سوکولو که بازیگر ۳۵ ساله اهل ترکیه است، پیش از بازیگری به مدت ۱۰ سال در رشته بسکتبال فعالیت می‌کرد. او پس از مصدوم شدن در این رشته، دیگر نتوانست به فعالیت در آن ادامه دهد. بیرکان پس از آن مشغول به تحصیل در رشته برنامه‌نویسی رادیو و تلویزیون شد و در کنارش فعالیت‌های خود را در رشته مدلینگ و فشن آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۳ مقام سوم بهترین مدل در کشور ترکیه را از آن خود کرد.

بیرکان سوکولو پس از آن شروع به گذراندن کلاس‌های بازیگری کرد و برای اولین بار در سریال Melekler Korusun جلوی دوربین رفت. او سپس با بازی در سریال معروف Küçük Kadınlar تبدیل به بازیگر شناخته‌ شده‌ای شد. بیرکان سوکولو در سال ۲۰۱۲ با بازیگر معروف ترکیه، اصلی انور (Aslı Enver) ازدواج کرد؛ ازدواجی که در سال ۲۰۱۵ پایان یافت.

او در سال ۲۰۱۹ در سریال ۱۸ قسمتی Bir Aile Hikayesi که بازسازی آسیایی و ترکی سریال آمریکایی This Is Us بود، ایفای نقش کرد. بیرکان سوکولو همچنین در طول حرفه بازیگری خود در فیلم‌ها و سریال‌های معروفی مانند سریال Fatih، سریال Kurt Seyit ve Şura، سریال Hayat Şarkısı، سریال Immortals و سریال Küçük Sirlar ایفای نقش کرده است.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

مروه دیزدر در نقش گولبن

مروه دیزدر بازیگر معروف و ۳۴ ساله ترکیه، علاوه بر سینما و تلویزیون، یک چهره شناخته شده در عرصه تئاتر است. این بازیگر که اهل شهر ازمیر است، در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند Bir Aile Hikayesi، فیلم korfez، فیلم Alice Müzikali، فیلم Bir Ask Iki Hayat و Wounded Love ایفای نقش کرده است. او در سال ۲۰۱۸ با بازیگر معروف تئاتر گورهان آلتونداشر (Gürhan Altundaşar) ازدواج کرد.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

اسرا روشن در نقش اسرا

اسرا روشن سال ۱۹۸۳ در شهر قارس ترکیه متولد شده است، بازیگر محبوب ترک زبان است. وی از گروه تئاتر دانشگاه هنرهای زیبا میمر سینان فارغ التحصیل شد و بازیگری را به صورت جدی از سال ۲۰۰۶ شروع کرده است و بیشتر با سریال آپارتمان بیگناهان به شهرت رسیده است

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

اوگور اوزونل در نقس اسد

اوگور اوزونل ۱۲ نوامبر ۱۹۸۸ در ازمیر متولد شده است، او بازیگری را از سال ۱۹۹۷ تاکنون شروع کرده است. وی در سریال آپارتمان بیگناهان نقش اسد را ایفا میکند و با این سریال جدید بیشتر چهره اش شناخته شد و به شهرت رسید

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

آتیلا سندیل در نقش ممدوح

آتیلا سندیل سال ۱۹۶۳ در اسکیشهیر متولد شد و یکی از بازیگران پیشکسوت است، او فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد. این هنرمند که از سال ۱۹۹۷ در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیز بازی کرده است ، علاوه بر کار تئاتر ، در زمینه دوبله نیز فعالیت می کند.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

متین جوشکون در نقش حکمت درن اوغلو

متین جوشکون ۱ ژانویه ۱۹۴۸ در استانبول متولد شده است و یکی از بازیگران محبوب و نامدار ترک زبان است. متین کوشکون فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۷۰ آغاز کرد، وی در بیش از ۶۰ نمایش در تئاتر دولتی آنکارا به عنوان بازیگر و کارگردان کار کرد. این هنرمند همچنین در خارج از تئاتر جلوی دوربین رفت و در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی در TRT و کانال های تلویزیونی خصوصی شرکت کرد.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

گیزم کاتمر در نقش نریمان درن اوغلو

گیزم کاتمر یکی از بازیگران ترک زبان است که در سریال آپارتمان بیگناهان نقش نریمان را ایفا می کند و با این مجموعه به شهرت رسیده است. وی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

امیر اوزدم در نقش اجه

امیر اوزدم بازیگر ترک زبان در استانبول متولد شده است، او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و پس از چندین کار تئاتر وارد عرصه بازیگری در تلویزیون شدو او نقش اجه را ایفا می کند و چهره اش با این سریال شناخته شد

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

تانسل اونگل در نقش ناجی

تانسل اونگل ۲۴ سپتامبر ۱۹۷۶ در استان کیلیس ترکیه متولد شد، بازیگر تئاتر و تلویزیون است و فعالیتشو از سال ۱۹۹۹ شروع کرده است. او سال ۲۰۰۷ وارد زندگی مشترک شد و در سال ۲۰۱۰ از همسرش جدا شد.

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

آلپر سالدیران در نقش اویگار

آلپر سالدیران  ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۴ در استانبول متولد شد، او اولین بار در سن ۵ سالگی با نمایش هایی که در مهد کودک بازی می کرد روی صحنه آمد. او در سال ۲۰۱۳ وارد زندگی مشترک شد و در سال ۲۰۱۹ طلاق گرفت، وی در حال حاضر مجرد است

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

مریک اوزکایا در نقش بایرام

مریک اوزکایا بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و بیشتر او در سریال آپارتمان بی گناهان به شهرت رسید

بازیگران سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا