اسامی بازیگران سریال روزهای ابدی + خلاصه داستان

سریال روزهای ابدی که ابتدا نامش نفوذ بود سریالی است که تاریخ معاصر را روایت می‌کند. این سریال را جواد شمقدری کارگردانی کرده و ۱۰ قسمت ابتدایی آن به صورت جداگانه با عنوان خط تماس پخش شده است.

سریال روزهای ابدی

خلاصه داستان سریال روزهای ابدی

سوژه این سریال از حوادث روزهای اول انقلاب در گنبدکاووس و کردستان آغاز و در نهایت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌انجامد.

این سریال به شش ماه از مقطع تاریخی ایران اسلامی می‌پردازد؛ از دی ۵۷ تا آبان ۵۸ و اتفاقات ۸ ماه از تاریخ انقلاب را. همچنین داستان این سریال و ماجراهایی که در آن رخ می‌دهد براساس واقعیت شکل گرفته است.

نمایش نفوذ آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف رژیم ستمشاهی و بحث قانون کاپیتولاسیون ازجمله محورهای مضمونی این سریال است که براساس مستندات موجود، به تصویر کشیده می‌شود.

درواقع، سریال روزهای ابدی به بازسازی بخشی از حوادث تاریخ کشور که کمتر به آن توجه شده می‌پردازد. البته بناست، فصل‌های دوم و سوم این سریال نیز ساخته شود. فصل دوم این مجموعه به حوادث حین گروگان‌گیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی می‌پردازد و فصل سوم، هشت سال دفاع مقدس را در بر خواهد گرفت.

بازیگران سریال روزهای ابدی

روزهای ابدی در زمینه بازیگری نیز از سریال‌های پرچهره محسوب می‌شود.

بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد. نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر، فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال تلویزیونی‌اند.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب‌الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا