اسامی بازیگران سریال قورباغه در حل جدول

جدول یاب ؛ فرزانه سمندر :  سریال قورباغه یکی از سریال هایی است که قرار است در لیست پخش نمایش خانگی قرار بگیرد ، این سریال احتمالا تا اواسط ماه آبان سال ۱۳۹۹ پخش شود . هومن سیدی به عنوان کارگردان و بازیگر در این سریال حضور دارد او که متولد ۱۳۵۹ در رشت می باشد در رشته کارگردانی ، فیلمنامه‌نویسی و بازیگری در سینما و تئاتر و تلویزیون دارای تجربه می باشد ، در این مطلب اسامی بازیگران سریال قورباغه و خلاصه ای از داستان آن را مورد بررسی قرار داده ایم :

اسامی بازیگران سریال قورباغه در حل جدول

اسامی بازیگران سریال قورباغه

 

هومن سیدی

نوید محمدزاده

صابر ابر

سحر دولتشاهی

فرشته حسینی

نوید پورفرج

اسامی بازیگران سریال قورباغه در حل جدول

عوامل ساخت سریال قورباغه

مدیر فیلمبرداری :
پیمان شادمان‌فر
عکاس :
امیرحسین شجاعی
کامپوزیت :
عباس بستام
کارگردان :
هومن سیدی
سال تولید :
۱۳۹۷

اسامی بازیگران سریال قورباغه در حل جدول

خلاصه داستان سریال قورباغه

سریال قورباغه داستانی عجیب و جالبی دارد . این سریال اغلب قسمت هایش در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است و همین طور قسمت‌ هایی از آن نیز در خارج از کشور تولید شد.ه است ، داستان آن حول مواد مخدر و اعتیاد می چرخد .

در خلاصه داستان این فیلم  آمده : « دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.»

و همین طور آمده که :  “من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.”

 

 

 

بیشتر بخوانید :

http://اسامی بازیگران فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر در حل جدول

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا