اسامی بازیگران فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی آهو همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و به تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی با پایان مراحل صداگذاری و موسیقی قرار است برای اولین بار در سی ‌و‌ نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید. نوید محمدزاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران هم در این فیلم صداپیشگی یکی از نقش‌ های فیلم را برعهده دارد!

هوشنگ گلمکانی ، سردبیر ماهنامه فیلم، سرانجام چندی پیش پشت دوربین رفت تا اولین فیلم خود را بسازد. فیلمبرداری فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و به تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی که با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی چهل روز به طول انجامید، در شمال کشور به پایان رسید. سازندگان فیلم سینمایی آهو، آن را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌ کنند.

عوامل این فیلم سینمایی به ‌تازگی فرم حضور در سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده ‌اند و احتمالا در این جشنواره رونمایی می ‌شود.

فیلم سینمایی آهو در ژانر درام ، به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ، عنوان نخستین فیلم هوشنگ گلمکانی‌ می باشد که فیلمنامه‌ ی با نگاهی به داستان پروانه ‌ها در برف می‌ رقصند (نازنین جودت) به شکل مشترک سپیده آرمان و هوشنگ گلمکانی نوشته شده است.

هوشنگ گلمکانی بی ‌سر و صدا فیلم سینمایی آهو را در یکی از شهرهای شمالی کلید زده است و رضا کیانیان و علی مصفا دو بازیگر این فیلم جلوی دوربین رفته ‌اند. تنها تجربه فیلمسازی هوشنگ گلمکانی ، کارگردانی مستند گنگ خواب‌ دیده در سال ۱۳۶۹ شمسی است که درباره محسن مخملباف بود. در روزهای آینده خبرهای بیشتری از فیلم آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی منتشر خواهد شد.

آهو حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهای خود را بربادرفته می ‌بیند اما هنوز امید خود را از دست نداده است….

اسامی بازیگران فیلم سینمایی آهو

بازیگران فیلم سینمایی آهو رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی با معرفی سپیده آرمان در نخستین نقش سینمایی‌ خود هستند.

سایر عوامل تولید فیلم عبارتند از

جانشین تهیه‌کننده: سعید مروت‌پور، مشاور کارگردان: سامان سالور، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، فیلمبردار: رضا نوروزی، مدیر تولید: مجید بابایی، جانشین تولید: آرش نجفی، مجری طرح: قصیده گلمکانی. تدوینگر: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، صدابردار: بابک اخوان، طراح لباس: ثنا  نوروزبیگی، عکاس: حبیب مجیدی. مشاور رسانه: امید سهرابی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا