اسامی بازیگران فیلم سینمایی برف آخر + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی برف آخر همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با قطعی شدن حضور مجید صالحی در نقشی متفاوت، فهرست بازیگران تازه‌ت رین فیلم امیرحسین عسگری یعنی فیلم سینمایی برف آخر تکمیل شد.

چندی پیش و همزمان با صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی برف آخر به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن مصطفوی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفت.

فیلمبرداری فیلم سینمایی برف آخر به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و به تهیه ‌کنندگی حسن مصطفوی، پس از قطعی شدن حضور امین حیایی ، لادن مستوفی و مجید صالحی به‌ زودی آغاز می‌ شود. فیلم سینمایی برف آخر طی روز‌های آتی در شمال کشور کلید می خورد!

برف آخر نگاهی متفاوت به روزمرگی‌ های یک دامپزشک دارد و عمده سکانس ‌های آن در برف فیلمبرداری می ‌شود. تاکنون حضور آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری، امید گل ‌زاده طراح گریم، علی نصیری نیا طراح صحنه و لباس، امیر حاتمی صدابردار، رضا کشاورزی دستیار اول کارگردان، لاله مستوفی برنامه‌ریز، شیما باقری منشی صحنه، حسن شجاعی عکاس و منصوره بسمل به‌عنوان مشاور رسانه‌ای در این پروژه سینمایی قطعی شده است.

امیرحسین عسگری برای ساخت فیلم قبلی خود علاوه بر دریافت جوایز داخلی و خارجی، موفق به دریافت جایزه آینده آسیا و بهترین فیلم در سال ۲۰۱۴ میلادی شد.

همچنین در ادامه، رونمایی از تست گریم امین حیایی را نیز می بینیم:

لازم به بیان است پیشتر احسان علیخانی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشت که به دلیل مشغله های برنامه عصر جدید از این پروژه سینمایی انصراف داد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا